raxor Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 hei, jeg lånte win7 av min fetter som bor i utlandet, så vil jeg ha norsk pakke. kan noen hjelpe meg å finne? jeg har windows 7 32 bit home premium takker for svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Bra du tar deg tid til å lese, la oss si, sticky trådene øverst i forumet da. Eller bruker søke funksjonen, eller f.eks søker på Google. For hadde du gjort en av de tre tingene nevnt over, hadde du funnet dette innlegget på bloggen min: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Lenke til kommentar
raxor Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 ok takk for hjelpen. Men en ting som jeg faktisk har gjort, er å prøve å søke etter crack, har prøvd forskjellige typer uten at det har funket. så kan noen hjelpe meg med dette da? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 ok takk for hjelpen. Men en ting som jeg faktisk har gjort, er å prøve å søke etter crack, har prøvd forskjellige typer uten at det har funket. så kan noen hjelpe meg med dette da? da er du ute på dypt vann er jeg redd for. for de 1e som kenneth sa, har du ikke giddet å google på dette forumet. for de 2e har du ikke giddet å lese forumet sin regler. men men du lærer nok. lykke til i/på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå