Gå til innhold

AMD Pro Waterkit og Giant radiator. Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har bestlit AMD Pro Waterkit og en Giant Radiator fra 3Dfxcool.no. Det hele kom på rundt 1400 kroner. Det er første gangen jeg setter sammen et vannkjølingssystem så jeg bestilte like godt en "Aluminiumstank" fra samme shappa tilrundt 400spenn. Veit jeg kan ta en boks av annet slag og spare hundrelappene, men skal gjøre dette ordentlig. Unasett, det jeg lurte på var om noen har noen synspunker på kjølesystemets komponenter. Bra eller dårlig, viktige ting å huske på når jeg engang får pakken... Håper på svar siden dette er skjøre greier!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som er veldig viktig er at du IKKE strammer for hardt når du setter på den dingsen som holder vannblokka mot cpu. Det sier seg vel egentlig selv, når du ser den "overdimensjonerte" skruen imot de små plastikkrokene som den sitter fast i... Ellers er det vel ikke no særlig spesielt å passe på. Passe megden med AS og sånt da, men regner med at du kan det...

Har settet selv (men med varmeregister fra Ascona som radiator) og er veldig fornøyd. Tok min tbird 1200 opp til nye høyder, kjøer nå stabilt på 1650 :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...