Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å finne?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ganske ny PC til ca 14.0000 den har NVIDIA SLI så derfor vil jeg kjøpe meg et nytt skjermkort slik at jeg får utnyttet denne.

Dette skjermkortet : XFX geforce gtx 260

Noen som kan hjelpe meg å finne et de har på lager?

Helst Norsk nettside..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket hovedkort har du? Det er tri-sli du snakker om?

Du bør ha et brikkesett som støtter x32 lanes ellers vil du tvilsomt få noe spesielt til ytelsesøkning. 8*4*4 går går ganske treigt, og du kan faktisk ende opp at det går senere enn sli løsningen du allerede har. Så sjekk opp om brikkesettet ditt støtter 16*8*8.

edit: Du snakker vel kanskje om SLI når jeg leste gjennom førsteposten din igjen.

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Hvilket hovedkort har du? Det er tri-sli du snakker om?

Du bør ha et brikkesett som støtter x32 lanes ellers vil du tvilsomt få noe spesielt til ytelsesøkning. 8*4*4 går går ganske treigt, og du kan faktisk ende opp at det går senere enn sli løsningen du allerede har. Så sjekk opp om brikkesettet ditt støtter 16*8*8.

edit: Du snakker vel kanskje om SLI når jeg leste gjennom førsteposten din igjen.

Er faktisk ganske blank..

Dette er PCen min : http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=759658&su=2AA8E09A-F1E6-4278-A8A8-5F068EAD4728

Lenke til kommentar

Først av alt - er du misfornøyd med ytelsen?

Å benytte bare for å benytte er ganske meningsløst, samt at det fort blir flere feilkilder med SLI osv.

Det kan til og med være at vil komme bedre ut ved å selge GTX260'et og heller kjøpe et enkelt grafikkort, som er kraftigere.

Lenke til kommentar

Først av alt - er du misfornøyd med ytelsen?

Å benytte bare for å benytte er ganske meningsløst, samt at det fort blir flere feilkilder med SLI osv.

Det kan til og med være at vil komme bedre ut ved å selge GTX260'et og heller kjøpe et enkelt grafikkort, som er kraftigere.

Godt spørsmål, tror nok jeg venter litt i grunnen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...