xxsmurf Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette spillet noe sted? Hadde et eksemplar hjemme, men det takket for seg - og med en seks år gammel lillebror midt i Harry Potter- og fantasy-fasen hadde det vært greit om det hadde vært mulig å få tak i dette igjen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) lyst til å kjøpe av meg? Endret 13. mars 2010 av alt + F4 Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette spillet noe sted? Hadde et eksemplar hjemme, men det takket for seg - og med en seks år gammel lillebror midt i Harry Potter- og fantasy-fasen hadde det vært greit om det hadde vært mulig å få tak i dette igjen. Er selv 21 og har ikke grodd ut av fantasy fasen helt enda. Du burde venne deg til det først som sist. Prøvde å se litt etter spillet, men dukket ikke opp på de sidene jeg vanligvis ville ha sjekket. Prøvd finn/ebay/etc? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vet ikke om det er lov med kjøp og salg over forumet, men send en PM hvis du er interrisert i å kjøpe av meg Lenke til kommentar
xxsmurf Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette spillet noe sted? Hadde et eksemplar hjemme, men det takket for seg - og med en seks år gammel lillebror midt i Harry Potter- og fantasy-fasen hadde det vært greit om det hadde vært mulig å få tak i dette igjen. Er selv 21 og har ikke grodd ut av fantasy fasen helt enda. Du burde venne deg til det først som sist. Prøvde å se litt etter spillet, men dukket ikke opp på de sidene jeg vanligvis ville ha sjekket. Prøvd finn/ebay/etc? Har sett alle steder, men ser ut til at det ordner seg :-) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har det liggende. PM om du er interresert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå