DubleTruble Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei. Jeg er en gutt i 10 klasse som er fryktelig dårlig i Engelsk og hater alt med Engelsk å gjøre. Men nå skal jeg ha tentamen i engelsk, tema er Believe it or not trolig det samme som eksamensoppgaven for 10 klasse i fjor. Mitt spørsmål er om noen kan poste eksamensoppgaven her? Det hadde vært kjempe fint om noen gidder å gjøre det og redde min engelsk karakter. Tror ikke det bare er jeg som får bruk for den. Tusen takk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Så du tror du lærer engelsk ved å jukse? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvor skrev han at han ønsker å lære? 1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) spørs om noen har oppgaven da, eksamensvaktene skal samle inn alle oppgavene igjen når elevene leverer inn sin besvarelse. både for og slippe kopiere opp nye sett til neste gruppe samt forhindre at den "lekker" og ikke kan brukes igjen. Endret 13. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvor skrev han at han ønsker å lære? Du har helt rett, han har ikke noe ønske om å lære noenting. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det hadde vært kjempe fint om noen gidder å gjøre det og redde min engelsk karakter. Tror ikke det bare er jeg som får bruk for den. Tusen takk Jo, i utgangspunktet er det bare du som har bruk for din engelskkarakter, de aller, aller fleste gir totalt blanke i karakteren din. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det hadde vært kjempe fint om noen gidder å gjøre det og redde min engelsk karakter. Tror ikke det bare er jeg som får bruk for den. Tusen takk Jo, i utgangspunktet er det bare du som har bruk for din engelskkarakter, de aller, aller fleste gir totalt blanke i karakteren din. Det kan jo hende at trådstarter revolusjonerer verden? Minimal sjanse er det riktignok, menmen. Lenke til kommentar
mareli Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har også tentamen i dette temaet i morgen.. (Believe it or not) Er det noen som har noen forslag til hva vi kan skrive om? Jeg tenker på sånn som vampyrer, hekser og sånn. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vi fikk ett hefte med Stonehenge, Bermuda og noen spiongreier mener jeg. Men mener at oppgaven ikke var så lik det infohefte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå