xtineze Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har prøvd å lett etter guider, for å låse opp for simkortet mitt, prøvd flere uten hell. Så jeg vet ikke om det beste er bare å levere den inn, selv omd et vil koste. Noen som vet hva det koster å få lagt inn firmwaren på nytt hos eplehuset? Er ikke så stor fan av å drive å jailbreake. Vil bare ha tilbake den gamle Iphonen og at jeg kan koble den til itunes og kjøre oppdateringer uten at alt fucker seg. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har prøvd å lett etter guider, for å låse opp for simkortet mitt, prøvd flere uten hell. Så jeg vet ikke om det beste er bare å levere den inn, selv omd et vil koste. Noen som vet hva det koster å få lagt inn firmwaren på nytt hos eplehuset? Er ikke så stor fan av å drive å jailbreake. Vil bare ha tilbake den gamle Iphonen og at jeg kan koble den til itunes og kjøre oppdateringer uten at alt fucker seg. er problemet ditt at simkortet er låst eller at du har hatt en iphone som er jailbreaket og den har tippa over eller har du hatt iphone som ikke er jailbreaket men har knelt? Lenke til kommentar
xtineze Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjøpte Iphonen med orginal programvare. Koblet den til Itunes og fikk beskjed om å oppdatere firmwaren, noe jeg ikke skulle gjort. Nå har jeg fått lagt inn alt som skal via Redsn0w, men mangler signal Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 er den kjøpt i utlandet, har du nå en iPod, gratulerer Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 er den kjøpt i utlandet, har du nå en iPod, gratulerer +1 Lenke til kommentar
xtineze Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Den er kjøpt i Norge, med opprinnelig Netcom bedriftsløsning. Har Norsk garantibevis. Det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor den har blitt helt vrang. Men jeg får vel svar hos Eplehuset. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) da kjører du en gjennoppretting på telefonen, glem Redsn0w Fungerer ikke på 3gs med 3.13. har du en 3g, kan du prøve redsn0w 0.9.4 vist du vil JB Endret 13. mars 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
xtineze Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Vel, det er der problemet kommer. Jeg skulle gjennopprette. Når Iphonen da slår seg på, kommer det opp bilde av Itunes og kabel, sim er da i følge Itunes ugyldig og jeg må sette inn simkort som fulgte med mobilen. Jeg kan da kun foreta nødanrop på mobilen. Jeg får ikke noen programmer osv. Den står kun i Recoverymode. Jeg får frem programmer/får den til å bli som en Ipod hvis jeg kjører Redsn0w. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 kjører du iPhone kabel direkte til pc/mac? og ikke gjennom en dock/hub? det er viktig....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå