Gå til innhold

Get og innebygget dekoder

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg blir tvunget over på Get siden vårt lokale kabelselskap har tegnet avtale med dem. Det nåværende selskapet støtter innebygde digitaltunere (f.eks.fra Sony) med CAM, men det gjør ikke GET. GET sier de ikke har planer om å støtte dette heller.

I følge det lokale selskapet er det ikke noe teknisk i veien for at GET kan støtte dette om de vil.

Det er selvfølgelig helt tragisk å ikke kunne få muligheten til å bruke en moderne TV og bare en fjernkontroll pga. dette.

Er det noen som har kjennskap til om man kan bruke er CAM med kort fra GET selv om det ikke er støttet fra GET?

Er det noen som har en ide om hvordan GET kan påvirkes til å endre policy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg blir tvunget over på Get siden vårt lokale kabelselskap har tegnet avtale med dem. Det nåværende selskapet støtter innebygde digitaltunere (f.eks.fra Sony) med CAM, men det gjør ikke GET. GET sier de ikke har planer om å støtte dette heller.

I følge det lokale selskapet er det ikke noe teknisk i veien for at GET kan støtte dette om de vil.

Det er selvfølgelig helt tragisk å ikke kunne få muligheten til å bruke en moderne TV og bare en fjernkontroll pga. dette.

Er det noen som har kjennskap til om man kan bruke er CAM med kort fra GET selv om det ikke er støttet fra GET?

Er det noen som har en ide om hvordan GET kan påvirkes til å endre policy?

Hei.

Jeg tror vi kanskje bor i samme omerådet..

Jeg har selv en Sony tv med dekoder. Jeg ventet også en stund med å kjøpe tv nettopp for å slippe den dusteboksen og en ekstra fjernkontroll.

Mine meninger om Get som selskap egner seg ikke på trykk, så å bli tvunget over til de er helt tragisk..

Jeg har ingen svar på hvordan dette kan løses..desverre.. I skrivende stund så vurderer jeg å kun ha modemet til internett fra Get og heller gå for Rikstv. Kun for å ha minst mulig med den mafiabedriften å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...