Gå til innhold

Spotify på iphone, er det noen begrensninger?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Moren min abonnerer på spotify. Siden jeg har en iphone tenkte jeg at jeg kunne bruke iphonen til å laste ned sangene i offline modus på hennes konto. Hun kommer til å kjøpe seg en ipod touch om ikke lenge der hun også ønsker å bruke denne funksjonen. Hvis jeg bruker den på min iphone, vil den da ikke være mulig å bruke på hennes ny ipod touch?

Regner også med at det ikke koster noe ekstra å bruke denne tjenesten på iphone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal gå helt fint å bruke kontoen på både din iphone og hennes ipod så lenge det kun er offline modus. Har selv gjort det med min touch og en android telefon. Den eneste begrensningen er altså bare at det ikke går ann å spille av musikk på begge 2 samtidig når de er logget inn (online mode)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg fant følgende på spotify siden:

Can I use offline mode on more than one computer or mobile phone?

Yes, you can have offline playlists on up to three devices (mobile or computer) at a time."

Utifra hva du nevnte regner jeg med at begrensingene ligger i 3 mobile enheter samtidig, og ikke totalt sett?

Lenke til kommentar

Samtidig er rett ja.

Last ned sangene til din pode, gå offline... vent 30 dager med å koble den på nett igjen.

I mellomtiden kan du jo ha kobla til mange poder i teorien, for poden din som er offline veit jo ikkje kor mange poder du har kobla til...

Eg har på jobb, laptop, hovedpc og helten min (htc hero)

Det endte med at ein av dei ikkje kunne ha offline musikk, for da forsvant det fra ein av dei andre, ikkje noke stort problem egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...