Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli kvitt dobbelhake?

Gjest dobbelhake

Anbefalte innlegg

Gjest dobbelhake

Jeg er liten eller jeg er 14 år og har dobbel hakke. Jeg er ganske tykk, jente. Skal snart konfirmeres men hvordan fjerner je den. Kan gjerne trene men åssen trener man bort noe slik? Trenger alle gode og dumme råd, men har ikke råd til noe på flere tusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spis riktig og vær fysisk aktiv.

Du kan forresten ikke bare trene bort fettet på en spesifikk plass på kroppen :p

Når det kommer til konfirmasjonen din og fotografering kan du stikke hodet litt fremover, så vises ikke dobbelthaka! Øv i speilet =)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Spis riktig og vær fysisk aktiv.

Du kan forresten ikke bare trene bort fettet på en spesifikk plass på kroppen :p

Når det kommer til konfirmasjonen din og fotografering kan du stikke hodet litt fremover, så vises ikke dobbelthaka! Øv i speilet =)

Tusen takk for rådet.

Lenke til kommentar

Det beste er å spise sunt, det er vi vel enige om?

Veldig mye av det "normal kost" består av er direkte usunt, derfor linken min. Bedre å selv inneha informasjon om hva man bør unngå, spise mindre eller mer av, enn å stole blindt på folk på et forum.

Lenke til kommentar

Altså det samme som ernæringsrådet anbefaler? Hvor har du det fra at det er ufarlig eller virker?

Skal man sulte seg på vanlig kost forbrenner man blant annet muskler, det er vel ikke helt bra, er det vel?

Fjern heller så mye som mulig av stivelse og sukker fra kosten og vær gjerne aktiv. Spis heller mat som inneholder mye proteiner og fett enn karbohydrater.

Lenke til kommentar

Man bør spise sunn mat ung som gammel, det er ingen vits i å la noen spise usunn mat bare for at man er ung, er det vel?

Mange får livstilsykdommer i voksen alder, kan grunnlaget for disse ha blitt lagt allerede i ungdommen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...