DJViking Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Finnes det et program for å dele opp FLAC-filer? Jeg har et helt album som en eneste stor fil og vil dele den opp etter antall spor. Det ligger ved en cue fil sammen med flac filen som inneholder informasjon om sporene. Jeg har søkt litt på google, men finner ikke noe GUI program for dette. Endret 13. mars 2010 av DJViking Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 dersom du må ha gui så kan du forsåvidt bare bruke audacity. den er enklest å sette seg inn i av dws-programvare. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Kan alltids prøve den... er ikke nødt å bruke et GUI, men foretrekker det. I alle fall kan jeg prøve cuetools som jeg fant kan dele FLAC. Er cuetools det beste CLI verktøyet eller finnes det noe bedre? Finner ikke noe annet enn cuetools. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 FFmpeg skal ganske enkelt kunne gjøre dette. Jeg tror dette er rett: ffmpeg -i inn.flac -acodec copy -ss 60 -t 60 ut.flac Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det fins automatiske programmer som gjør dette ut av cue-filen og beholder metadata. http://aidanjm.wordpress.com/2007/02/15/split-lossless-audio-ape-flac-wv-wav-by-cue-file/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå