tho_kva2 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjøpte Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 (x2) for 3uker siden, de er ikke tatt i bruk og ligger fortsatt i pakken sin. Vet noen om folk kjøper slikt/RAM på finn? Hvis hvilken pris kan jeg få lagt dem ut på.. 500kr per? (1000kr tilsammen).. Takk for svar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvis de er nye og ikke pakket ut kan du jo benytte deg av angrefristen og sende dem tilbake der du kjøpte dem? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, jeg kunne det hvis jeg hadde tenkt over det litt før.. Angrefristen er på 2 uker, har hatt dem i 3 og et par daget :/ Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Selv om det er over fristen går det jo ann å spørre butikken, all den tid forpakningen er ubrutt. Hva har de å tape på det? Skader sikkert ikke hvis du i samme slengen tilbyr deg å kjøpe noe andre brikker annet i stedet (helst dyrere) Endret 13. mars 2010 av Mekkus Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Selv om det er over fristen går det jo ann å spørre butikken, all den tid forpakningen er ubrutt. Hva har de å tape på det? Skader sikkert ikke hvis du i samme slengen tilbyr deg å kjøpe noe andre brikker annet i stedet (helst dyrere) Sant, kan jo sende en mail å spørre dem. btw så kjøpte jeg dem fra komplett. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 De sa at det ikke gikk ann når det hadde passert de 2 ukene :/ så da "må" jeg prøve å få solgt dem på finn.no 500kr er vel en grei pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå