magb Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei. Sitter på en gammel pc og lite penger Tenkte jeg skulle kjøpe meg ny psu da den gamle bråker som et jetfly. Ser komplett har et bra tilbud på Cooler master 520w psu. Jeg har planer om ny pc senere i år og vil derfor kjøpe en psu jeg kan bruke senere. Grunnen til at jeg poster i skjemkort kategorien er fordi jeg lurer på hvor "bra" skjermkort denne strømforsyningen kan klare å kjøre? Vi snakker da sammen med et standard oppsett som dette: 4gb ram 1hhd eller 1 ssd. Athlon x4 630 (eller liknende) Vil den være stor nok for 1 stk radeon 5850? Hva med 2 stk 4770 /4870 / 5770 i crossfire? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vil muligens gå greit med ett stk. 5850(151 watt TDP) men ikke noe crossfire opplegg. Såvidt jeg kan se ligger "total system power consumption" under Load (inkl. cpu, minne hdd, etc) på diverse reviews/tester rundt 340W eller der omkring. Coolermaster Real Power M520 leverer 408W på +12V linjene Om det er tilstrekkelig kan jeg dog ikke være skråsikker på, siden jeg ikke har vært borte i disse 5xxx kortene Lenke til kommentar
magb Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Takk for hjelpen Da tror jeg at jeg drøyer den til det kommer et tilbud på en litt kraftigere psu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå