Kubin Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg fulgte en del med på diskusjonen om "spiral-raketten" over Tromsø i desember. Men jeg kom aldri over denne forklaringsmodellen. Den virker faktisk veldig plausibel til å være en konspirasjonsteori. http://www.youtube.com/watch?v=QIhMR4nfs80&feature=related ( Foredragsholderen i det første klippet, virker først veldig eksentrisk. Men det er faktisk veldig interessante tanker han kommer med, uansett hva en tror om "Tromsø-spiralen". ) ( Det andre klippet har noen veldig gode poenger, om at man kan se på bilder at raketten hadde en annen bane, og at man altså gjorde eksperimentet akkurat da raketten ble skutt opp, for å bruke den som forklaring i ettertid. ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Latterli. En finske som drev eksperiment akkurat da, med VHF senderen. Han ante ingenting om raketten, og ble sinnsykt lei av alle som ringte han å sendte mail til han anngående det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Unntatt at han første begynner med å hevde at spiralen kom mellom 7 og 10 på morningen/formiddagen. Så vidt jeg husker var den vel mellom 22 og 02 omtrent, avhengig av hvor du var. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Om eiscat hadde hatt mulighet til å tegne slike morsomme ting på himmelen, tror du ikke de hadde kunne ha tjent millioner på reklame da? Coca Cola med fin rød skrift på himmelen hadde nokk vært en god inntekt for eiscat. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Unntatt at han første begynner med å hevde at spiralen kom mellom 7 og 10 på morningen/formiddagen. Så vidt jeg husker var den vel mellom 22 og 02 omtrent, avhengig av hvor du var. Var det en rakett som hang der oppe fra 22 om kvelden til 07.50 neste morgen? : "Bildene er tatt på dampskipskaia i retning øst, cirka klokka 07.50." http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=596359 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg så den på vei til skolen, rundt 07.50. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det ligger et HAARP anlegg i Tromsø rett over fjellene der. (kjekk google maps) Viss det skulle vært en rakket som var i Russland som er mangen mangen mil vekke fra. Obama Var i Norge på din tiden å. Pussigt Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Det ligger et HAARP anlegg i Tromsø rett over fjellene der. (kjekk google maps) Viss det skulle vært en rakket som var i Russland som er mangen mangen mil vekke fra. Obama Var i Norge på din tiden å. Pussigt Aldri slått deg inn at Norge kanskje ikke har grensevakter i 20000fots høyde? Dessuten ligger det ikke et HAARP-anlegg i Tromsø. EISCAT ligger nord for Tromsø, og opererer riktig nok apparater som er tilsvarende det de driver med i HAARP, men på en mindre skala. Det er kun snakk om en stråle som brukes for å påvirke ionosfæren til å generere nordlys. Å mene at den kan være grunn til Tromsø-spiralen, blir som å hevde at hvis du putter potetgull i microen, så får du ut pizza. Endret 17. mars 2010 av TheDarkListener Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så du kan alt om HAARP altså? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Så du kan alt om HAARP altså? Nei, men jeg er generelt interessert i vitenskap, så får med meg en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå