Tortuga Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei! Ble nylig innkalt til førstegangstjeneste i luftforsvaret mars 2011. Jeg kommer til og måtte endre dato til senere fordi dette kræsjer med folkehøyskolen. Når jeg da endrer dato så vurderer jeg i samme slengen og spørre om å bli flyttet til sjøforsvaret. Men før jeg gjør det har jeg noen spørsmål. Er førstegangstjeneste (Eventuelt utskrevet befal) i luftforsvaret spennende? Jeg sitter med en tanke om at det nok er spennende å være flyger, men at det å være på bakken fort kan bli kjedelig. Hovedgrunnen til at jeg går inn i millitæret er for å få en opplevelse som er anderledes, ny, og ikke minst variert og spennende. Dette er jeg litt usikker på om jeg vil få om jeg blir satt til førstegangstjeneste oppe i Nord-Norge for luftforsvaret. Derfor lurer jeg på om noen kan komme med erfaringer eller annet som kan avbekrefte dette. PS. (Jeg skal også søke befals utdanning under førstegangs tjenesten. I tillfellet det gjør noen forskjell på opplevelsen i luftforsvaret.) Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå