Stig-Arne Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 http://www.komplett.no/k/k.asp?r=1&action=...tID=24&GrpID=1e dettan korte nåkka å satse på? Lenke til kommentar
inoan Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Nei, ikke gå for et skjermkort med GF2 kjærne. Kjøp til nødens GF3TI 200, hvis du ikke har råa tilRadeon8500. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hørt på makan...ikke alle som vil ha/har råd til Radeon8500 vet du :razz: Skjermkortet er bra det, har selv "lillebroren" til det kortet (450TV) og det er jeg mer enn fornøyd med! Holder lenge til jeg skaffer meg et GeForce4 til sommern en gang (500XP har både tv inn og ut og raskere minne enn kortet mitt...men det visste du vel allerede...) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Nope.. ATI blir aldri montert i min maskin.... Uansett...så blir cpu en flaskehals vess man skal ha et GF3 kort.. Syns Gainward sett kort ser bra ut å.. i tilleg til å ha både TV ut å inn :smile: ikkje koste d så mye heller:) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 ati ruler! kjøp heller en 7500 enn gf2ti. har hatt gf2mx lenge,bytta til radeon8500 merker at 2d kvaliteten er mye bedre. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 som sagt nåkka ATI shitt... blir aldri montert inn i denna maskin. Greitt å lage fine kort, men man ska nu kunne lage drivera å da.. Greitt å ansett folk te d.. men skaff nu folk som kan d...:smile: Nvidia rule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå