Gå til innhold

Jeg er med i APB: All Points Bulletin closed beta!

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt dette spillet nå og da, og vært interessert ganske lenge. Kort sagt minner det mye om GTA, men er et MMO. Vil egentlig ikke kalle det et RPG, men mer ren action med RPG-biter. Noen spiller politifolk som prøver å holde orden i byen, mens de andre spiller kriminelle som prøver å herje så mye som mulig. De har gått så langt at vi kan spille musikk fra vår egen harddisk i bilene, og folk utenfor vil høre det. Driver og laster ned klienten nå, men siden det er Closed Beta kan jeg nok ikke si mer enn det bortsett fra at jeg gleder meg noe sinnsykt. Dette er for øvrig den første Closed Betaen jeg er med i. Var med i Open Beta og Head-start i Star Trek Online, men det var vel de fleste. :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FAAAEEEEEEEN!!!! Sorry for språkbruket, men jeg fikk e-posten i forgårs, og akkurat da var jeg i Oslo på 50-Cent konsert. Så jeg gledde meg til å komme meg hjem å starte nedlastningen.. Men neida, når jeg endelig kom meg hjem etter all spenningen, og skulle starte clienten, crasher den med en gang jeg runner programmet! Så jeg får ikke spilt!

What to dooo ?? :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For de som føler seg litt alene der de springer rundt og brenner biler i San Paro.

http://eu.beta.apb.com/forums/showthread.php?t=31701

Bli med I clanen vår, vi er flerkulturelle vikinger klare for å ta over San Paro.

Vi er selfølgelig Kriminelle og Furious Fighters.

Håper noen vil være med.

bah blir eg misunnlig her hakke fått beta key ennå men kompisen min spilte 3 timer fra fileplanet beta key, fikk ikke være med siden eg ikke hadde acc :(

Får bare håpe eg blir med i neste batch beta keys så joiner eg! vi vikinger gotta stick together !! :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...