vikingkylling Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg har fulgt dette spillet nå og da, og vært interessert ganske lenge. Kort sagt minner det mye om GTA, men er et MMO. Vil egentlig ikke kalle det et RPG, men mer ren action med RPG-biter. Noen spiller politifolk som prøver å holde orden i byen, mens de andre spiller kriminelle som prøver å herje så mye som mulig. De har gått så langt at vi kan spille musikk fra vår egen harddisk i bilene, og folk utenfor vil høre det. Driver og laster ned klienten nå, men siden det er Closed Beta kan jeg nok ikke si mer enn det bortsett fra at jeg gleder meg noe sinnsykt. Dette er for øvrig den første Closed Betaen jeg er med i. Var med i Open Beta og Head-start i Star Trek Online, men det var vel de fleste. Endret 12. mars 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gratiz! Må si APB ser veldig spennende ut. Har ikkje klart og orndet meg beta tilgang men ein venn av meg ordnet ein til meg og så skal få nyte spelet! Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 JIPPI!! Jeg fikk e-post fra APB-teamet at jeg er med i closed-betaen. Jeg er med i Furious Fighters! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 JIPPI!! Jeg fikk e-post fra APB-teamet at jeg er med i closed-betaen. Jeg er med i Furious Fighters! Jeg også : P Dumt at det bare er noen bestemte tider vi får spille. Første tid er søndag kl 20.00 GMT. Gleder meg Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 FAAAEEEEEEEN!!!! Sorry for språkbruket, men jeg fikk e-posten i forgårs, og akkurat da var jeg i Oslo på 50-Cent konsert. Så jeg gledde meg til å komme meg hjem å starte nedlastningen.. Men neida, når jeg endelig kom meg hjem etter all spenningen, og skulle starte clienten, crasher den med en gang jeg runner programmet! Så jeg får ikke spilt! What to dooo ?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Selv har jeg bare 2GB RAM, så jeg får en beskjed om at jeg ikke har bra nok system. Jaja, klarer å laste ned uansett, men det tar noen uker ifølge Estimate. Jaja, får satse på Open Beta. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hah, har kraftig pc så det går nok bra. MOHAHA! Jeg fant en fix og nå funker alt fett! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor kan jeg få tak i betaen hen? Eller søke elr hva faen man gjør får og få det? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor kan jeg få tak i betaen hen? Eller søke elr hva faen man gjør får og få det? http://www.apb.com/beta-application/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fikk meg beta key idag. Skal bli artig å prøve det ut =) Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) For de som føler seg litt alene der de springer rundt og brenner biler i San Paro. http://eu.beta.apb.com/forums/showthread.php?t=31701 Bli med I clanen vår, vi er flerkulturelle vikinger klare for å ta over San Paro. Vi er selfølgelig Kriminelle og Furious Fighters. Håper noen vil være med. Endret 27. mars 2010 av frinder Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gleder meg til dette spillet. Har signet opp for betaen, men ikke fått tilgang enda. Dere som har prøvd det, er det like bra som filmene tilsier? Er det gøy i lengden? Lenke til kommentar
fluffyandevil Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 For de som føler seg litt alene der de springer rundt og brenner biler i San Paro. http://eu.beta.apb.com/forums/showthread.php?t=31701 Bli med I clanen vår, vi er flerkulturelle vikinger klare for å ta over San Paro. Vi er selfølgelig Kriminelle og Furious Fighters. Håper noen vil være med. bah blir eg misunnlig her hakke fått beta key ennå men kompisen min spilte 3 timer fra fileplanet beta key, fikk ikke være med siden eg ikke hadde acc Får bare håpe eg blir med i neste batch beta keys så joiner eg! vi vikinger gotta stick together !! Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå fikk jeg nettopp min betakey fra http://www.fileplay.net/keys Første jeg gjore var å starte nedlastingen og betilte nytt skjermkort! Gleder meg så sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå