Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus M50VM - svart skjerm

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag på vei hjem på bussen startet plutselig biosen min å slette seg ved oppstart, deretter flashet den selv inn en ny bios.. Etter dette brukte pcen vanvittig lang tid på å starte opp og var veldig treg, fikk mye bluescreens. Så jeg prøvde å formatere med Windows 7, men den hang seg opp, jeg brukte svenskeknappen, og nå får jeg ikke lenger bilde frem på skjermen, men hører at alt starter..

Prøvd å boote med Ubuntu også, men får ikke frem noe på skjermen.. Tipper dette har noe med biosen å gjøre, jeg har formatert begge hardiskene fra en stasjonær PC.. hjeeelp!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.

I dag på vei hjem på bussen startet plutselig biosen min å slette seg ved oppstart, deretter flashet den selv inn en ny bios.. Etter dette brukte pcen vanvittig lang tid på å starte opp og var veldig treg, fikk mye bluescreens. Så jeg prøvde å formatere med Windows 7, men den hang seg opp, jeg brukte svenskeknappen, og nå får jeg ikke lenger bilde frem på skjermen, men hører at alt starter..

Prøvd å boote med Ubuntu også, men får ikke frem noe på skjermen.. Tipper dette har noe med biosen å gjøre, jeg har formatert begge hardiskene fra en stasjonær PC.. hjeeelp!

Har nøyaktig samme laptop selv, og fikk i går et lignende problem. Kom hjem på kvelden og fyrte opp maskinen. Oppstartslyden og oppstartsbildet kommer og så blir det svart, deretter skjer ingenting. Den kan stå slik i flere timer og det skjer ikke noe som helst før jeg bestemmer meg for å skru den av.

Noen som har noen tips? Jeg er clueless.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...