Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Reboot and Se,ect proper Boot device or Insert Boot Media in Selected Boot device!

Anbefalte innlegg

Når jeg starter pcn, så etterhvert kommer jeg til "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in Selected Boot device and press a key" har sett etter at Hd min er "detected" og alt annet.. Så har noen en løsning på dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, i bios er det noe som heter select boot order eller noe slikt, se etter at hdd er med på listen.

Ellers ser det ut som det kanskje er en feil på filene som gjør hdd til en systemdisk, had du en windows cd legg denne i og trykk enter når det kommer spm om boot from cdrom. er en repair funksjon som skal kunne fikse det.

Lykke til.

Lenke til kommentar

hmm, i bios er det noe som heter select boot order eller noe slikt, se etter at hdd er med på listen.

Ellers ser det ut som det kanskje er en feil på filene som gjør hdd til en systemdisk, had du en windows cd legg denne i og trykk enter når det kommer spm om boot from cdrom. er en repair funksjon som skal kunne fikse det.

Lykke til.

ser ikke ut som det funker, kommer uannsett ikke forbi den boot feilen,, selvom jeg har i en Windows cd og trykker enter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...