Opelduude Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg sliter veldig med å få spilt online på bad comapany 2. Jeg får logget inn uten problemer, men der stopper det hele. Når jeg går på "server browser" så står den å spinner ei god stund før den forsvinner uten å finne noen servere. Har også prøvd å joine gjenom venner jeg har lagt til der og da får jeg denne beskjeden: Failed to connect to ea online, try again. Virker ikke som om jeg får kontakt med ea sitt nettverk av servere. Det som er merkelig er at jeg installerte spillet på min brors pc som har trådløs nettverkstilkobling og der søkte den etter spill og gikk inn på et spill etter 2-3 sekunder, det gikk helt knirkefritt. Selv har jeg kabel på min pc, skulle tro det var en fordel i forhold til trådløs. Hadde vært supert om noen hadde hatt en løsning på dette problemet Edit: Har reinstallert spillet på pc-en min, men det er fortsatt det samme problemet. Endret 12. mars 2010 av Gryterett Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du har nok antivirus eller firewall som blokkerer tilgangen til BC2. Mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Bad company 2 står 3 ganger på unntakslista for windows brannmuren, de er haka av for at de er untatt brannmuren. Har avg free og finner ingen brannmur som kan sperre for den der. Vet det er en kommando som avslutter alle microsoft programmene som kjører på pc-en. Tenkte jeg kunne prøve den, har brukt den en gang før på et annet spill, men husker ikke kommandoen for å få det fram. Edit: Fant det ut, hadde valgt feil snarvei av de som lå inne på bc2 mappa, tok en annen en og nå går det som smurt Endret 13. mars 2010 av Gryterett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå