JanVegard83 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har i det siste fått hovne mandler og vond/trang hals av å drikke øl. Drikker ikke mye men liker å ta meg en øl til maten eller i stedet for cola til kveldskosen. Men denne gleden har fått en skår. Er det noen som veit hva dette kommer av? Det går over etter noen timer. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 kan gjette på en mild allergisk reaksjon Lenke til kommentar
JanVegard83 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Går det an å være allergisk mot øl da? I så fall må jeg være enda mer uheldig enn jeg trode... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Går det an å være allergisk mot øl da? I så fall må jeg være enda mer uheldig enn jeg trode... går fint det, jeg har begynt å reagere på øl og whiskey det siste året jeg, får elveblest av det. Endret 13. mars 2010 av stich_it Lenke til kommentar
JanVegard83 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Pokker... Jeg er jo så glad i øl men da får jeg begynne å drekke det colaskvipet i stedet... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 eller ta deg en tur til legen og forklar problemet ditt, kanskje du kan få allergipiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå