b-real Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Sitter her å funderer på nytt tastatur, så jeg driver å gjør litt reseach som man alltid skal gjøre. Utgangspunktet er følgende: Tastaturet skal være "delt"[*]Tastaturet ikke være trådløs [*]Og pakkeløsninger med delt tastatur skal jeg ikke ha (har Logitech MX500 fra før) Så, etter litt reseach så er vel det eneste jeg kan finne av tastatur er MS Natural MultiMedia Keyboard som leveres av ITbutikken Det er ikke noen andre som har sett noen delte tastaturere i det siste? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ok folks...enten så ignorerer dere meg av en eller annen grunn. Noen må da vite noe mere en det jeg har funnet. Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tror dette har vært tatt opp før for ikke så lenge siden f.eks her Håper at det kan hjelpe deg hvis ikke du allerede har lest den :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Tror dette har vært tatt opp før for ikke så lenge siden f.eks her Håper at det kan hjelpe deg hvis ikke du allerede har lest den :smile: Vel, den sa meg ikke noe nytt akkurat... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg har lett.. men redd det ikke er å oppdrive noen norske vertfall.. :-? kunne virkelig tenkt meg et selv.. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 en kamerat av meg har ett han skryter skikkelig av. et stort keybord delt i 3. Husker ikke hva det heter. men du kan få aim adressen hans så du kan spør selv. Han er nok ikke inne før fredag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ok folks...enten så ignorerer dere meg av en eller annen grunn.Noen må da vite noe mere en det jeg har funnet. det er nok bare fordi du kommer med masse teite krav. ms wireless optical desktop pro = nam nam, selv om det er trådløst og kommer med en mus. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 tror ikke det er kravene som er problemet - hørt slikt tull.... Vel, jeg har et DEILIG tastatur: Micro$oft Natural Elite Fra år 2000, funker fett. Ingen problemer med. Til og med USB overgang på det (selv om det er relativt irriterende å høre den japanske skreppa rope "no keyboard detected" hver j'vla gang jeg slår på maskina da) ____________ Har ikke sett slike i salg siden 01. Lurer på hvorfor de forsvant egentlig jeg......? den ENESTE haken med dette er forresten piltastene som er ********* små og plassert i en syk formasjon; ______________ Men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer enn det har blitt gjort tidligere. Eneste som kan være er jo Clas-Ohlson, men de tastaturene er jo HELT elendige (ikke alle, men de fleste lukter billig på lang vei..... PS. det er én ting jeg elsker med mitt, og det er at det ble laget før de kom på at alle tastatur skulle ha disse j'vla multimedia-knappene som bare skjemmer ut hele dritten.... Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg fikk ihvertfall det tastaturet du sikter til forleden, (hadde egentlig bestillt natural pro men..), kommer ikke til å kreve å få bytta det likevel, fordi dette her er helt hærlig (når man bare blir vandt til det, noe som tok meg 2-3timer)... og ikke la deg lure av det billig-looket som det kan se ut som det har utifra bilder (var det som var grunnen til at jeg bestillte pro forrestel, natural multimedia så litt billig / skranglete ut syntes jeg), fordi det er dønn solid! (vel, ihvertfall det førsteintrykket jeg har fått av det).. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 det er nok bare fordi du kommer med masse teite krav. ms wireless optical desktop pro = nam nam, selv om det er trådløst og kommer med en mus. Og hvorfor skal de kravene være "teite"? Synes det er helt greie krav som jeg setter til et produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå