Grizzler Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei, DvD'n nekter å installere, det tar ÅR etter du har klikket på autorun eller setup før du faktisk kommer til valgene for å installere, å etter du har kommmet dit, så beveger den seg ikke over hode.. Men uansett, det jeg lurer på. Hvis jeg laster ned en ISO av spillet, bruker min key (har kjøpt det) Vil det fungere? Vet dere har regler på nedlastining, men her spør jeg om et alternativ, ikke hvor jeg finner det. Det burde fungere ? Du bruker jo din egen key, og når de spør om DVD'n så har jeg jo den, og de har visst en løsning slik at du ikke trenger den, så går jo bra. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er det samme om du laster ned en digitalverjson av spillet eller om du får det på CD. Siden CD ikke fungerte så bra for deg, bør du finne et digitalt alternativ ja. Samme hvor du finner den digitale CDen, så lenge du har en 'orginal' Cd Key som du må taste inn når du skal gå online i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå