MrAvionics Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei. Trenger mms:// adressen til ett klipp på nrk nett tv. Noen som vet en enkel måte å få tak i den? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei. Trenger mms:// adressen til ett klipp på nrk nett tv. Noen som vet en enkel måte å få tak i den? Dette lurer jeg også på. Fant du noen måte? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Høyreklikk på videoen og velg "Egenskaper". Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Her er en mini-guide. Endret 18. april 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 På den linken du viser til står det Den etterfølgende lange URL-en leder til en XML-fil. Last ned denne. Finner den lange url-en men trykker jeg på den spilles bare filmen av. Hva skal jeg gjøre? Trenger bare MMS: adressen =) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du må velge å laste ned xml-fila istedenfor å åpne den. I Opera kan du gjøre det ved å gå til Downloads (Ctrl+J), lime inn linken i Quick download og trykke enter. Vet ikke hvordan man kan det i andre browsere. Så åpner du xml-fila i en teksteditor, og i den står mms adressen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet hvordan i Chrome ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Nå gjorde jeg det i Opera, men i den tekst filen var det ingen MMS adresse Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva var i filen da? Hvis jeg laster ned xml-fila for f.eks. denne videoen, inneholder xml-fila dette <asx version="3.0"> <param name="Encoding" value="utf-8" /> <abstract>NRK Nett-TV</abstract> <title>NRK Nett-TV</title> <author>NRK - Norsk Rikskringkasting</author> <copyright> </copyright> <entry> <starttime value="00:00:00" /> <ref href="mms://mms-icanal-odc.online.no/norsk-ripub/autodistribusjon/OCHS46000609WW-1Mbit.wmv" /> <ref href="mms://mms-icanal-odc.online.no/norsk-ripub/autodistribusjon/OCHS46000609WW-1Mbit.wmv" /> <ref href="http://mms-icanal-odc.online.no/norsk-ripub/autodistribusjon/OCHS46000609WW-1Mbit.wmv" /> <ref href="http://www.nrk.no/nett-tv/asxerror.aspx?number=3&url=mms://mms-icanal-odc.online.no/norsk-ripub/autodistribusjon/OCHS46000609WW-1Mbit.wmv" /> <title>Hjernevask 6:7</title> <author>NRK - Norsk Rikskringkasting</author> <abstract>I kveld om rase: Finnes det genetiske forskjeller mellom ulike folkeslag, og hvor store er forskj...</abstract> <copyright> </copyright> </entry> </asx> Her ser du at mms adressen står etter ref på 9. linje. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ja, testet med et annet klipp og da gikk det. Undersøkte det klippet det ikke gikk på og da fikk jeg opp at det var rettighetsbegrensninger.. Men takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå