Kick1 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 jeg bruker rh8. KLARER BARE IKKE Å FÅ LYDEN TIL Å VIRKE!! *oppgitt* jeg har en "lydchip" innebygd på hovedkortet. Den er en Realtek ALC650. har prøvd å installere alsa osv.. har fulgt instruksjonene der, men det virker fremdeles ikke! noen tips? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg vet ikke om det kan være till hjelp, men hva med det som står her? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Du har prøvd driverne fra Realtek, eller? Du finner dem her Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva med å gå over til rh9? Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Du har prøvd driverne fra Realtek, eller?Du finner dem her jepp, har prøvd dem Lenke til kommentar
jonnasfravigå Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg fikk ikke lyden til å virke i rh8. oppgraderte til rh9 og da virket det med en gang. Jeg hadde sounblaster live player 5.1, men det kan være det virker hos deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå