Tinee Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Heisann! Lurte på om noen hadde noen oppskrifter på frukt eller noe sånnt, til fredagskosen? Eller evt. drikke? Blir superglad for svar da jeg fikk lyst på noen sunnt og godt! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ta ut frøa frå eit eple, plant frøa i ei blomsterpotte med god jord og vann regelmessig, så er det berre å vente. Den same oppskrifta kan du bruke til andre typar frukt, men vær obs på at ikkje alle fruktplantar trivast i norskt klima. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Øl er en veldig viktig del av fredagen på vårt kontor, men det viktige er da å sørge for at alle får den typen de foretrekker. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ta ut frøa frå eit eple, plant frøa i ei blomsterpotte med god jord og vann regelmessig, så er det berre å vente. Den same oppskrifta kan du bruke til andre typar frukt, men vær obs på at ikkje alle fruktplantar trivast i norskt klima. Hehehe, jeg lo. Fruktsalat er jo alltid en klassiker. Der kan du variere så mye du bare vil. Kun kreativiteten som setter grenser. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis ein ikkje kan formulere spørsmål skikkeleg får ein svar som fortjent. Fruktsalat er absolutt ein vinnar, personleg bruker eg ferkpressa appelsinjuice som saus og bøtter opp alt anna eg måtte ha i hus. Ellers er jo frukt generelt godt. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Sant, så sant. Ja, ferskpresset appelsinjuice er en veldig god base. Gå for en tropisk variant, en mer "norsk" variant. Du velger selv! Det er det absolutt. Prøv en mango for eksempel. Meget velsmakende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Også er vaniljekesam perfekt til fruktasalat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå