Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke instalert windows

Anbefalte innlegg

Prøver å installere windows på ny pc jeg har bygget.

prøvde først windows 7

Fikk følgende feil:

Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer.

This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.

If you continue to receive this error message, contact the hardware manufacturer.

File:Windowssystem32winload.exe

Status: Oxc00000e9

Info: An unexpected I/O error has occurred

-------------------------------

Denne feilen kommer på sluttenen Laster windows filer eller noe slik, første som skjer når den booter fra cd.

Prøvde så Vista, med vista kom jeg forbi laster windows. Til første setup skjermen, blå bakgrunn kan bevege musepeker rundt. Men ingen ting skjer, etter 5-6 minutter dukket velg språk skjermen opp. Men igjen etter jeg velger språk å skal gå videre, ting tar forferdelig lang ting. Så jeg avbrøt installen.

har ingen eksterne USP penner eller disker eller no.

Har blue ray spiller, er det den som lager krøll?

Kjipt, jeg vil bruke min nye pc i dag snufs :p

takker til alle som har noen ideer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les annonseringen på toppen i denne forumdelen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631

Den forteller deg hva du bør opplys for å kunne få fornuftige svar.

Side du har bygget PCen selv bør du sjekke alle kobler (god kontakt og riktig plassert. Hvis du har IDE (PATA) enheter i maskinen må du også sjekke om det er satt opp som master elelr slave og riktig koblet til. Sjekk at alle SATA-enheter er satt i riktige SATA-kontakter. Er PSU dimensjonert for det du har i maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...