LysDiode Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hei! Sliter virkelig nå.. ista prøvde noen kamerater av meg å åpne mobilen min av typen Samsung Galaxy Spica med Google Android Cupcake (ver 1,5). For å komme inn skal man gjøre en bestemt fingerbevegelse overskjermen istedetfor en kode. Som forventet, feilet de 5 ganger, og det ble satt inn en tidslås som gjorde at ingen kunne prøve på nytt før etter 30 sekunder. Jeg la merke til en "Glemt mønster" knapp og trykket like gjerne på den for å se hva som kom. Tenkte det var smart å vite hva som ventet meg om jeg virkelig trenge det. Bildet som kom på skjermen nå ba meg om å logge inn på Google-kontoen min. Det prøvde jeg, men det gikk ikke. Prøvde også med den ordentlige epostadressen min, og de fleste kombinasjoner jeg kunne finne på å bruke. Det gikk ikke. Det ser ut til at telefonen ikke kobler seg til nettet engang for å sjekke kombinasjonen, for jeg har sjekket via pc og dataene jeg har skrevet inn er 100% korrekte. I ett Google-forum sier de at telefonen vil være låst for alltid. Det er ikke Google som sier dette, men andre brukere. Noen av dem har likevel klart å låse den opp igjen.. Noen her som vet hva jeg bør gjøre? Kunne det være smart å ta kontakt med Telenor kanskje? Og hvordan resetter jeg telefonen om jeg skulle trenge det? På forhånd takk, Mvh LysDiode.. Endret 12. mars 2010 av LysDiode Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Funker nok å ta factory reset eller reflashe telefonen. Søk litt rundt på google om det, så ordner det seg nok skal du se. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har du prøvd det som står nederst på siden du linker: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3006#c195 Du kan jo prøve det, eller det som står på den nederste kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå