Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Fulham


Latias

United - Fulham  

34 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
    • Evra
      0
    • Valencia
      0
    • Fletcher
    • Carrick
      0
    • Nani
    • Kong Rooney
    • Berbatov
    • Park (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja
    • Nei
      0
    • Passe
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg såg ikke kampen, men må innrømme at eg synest det er rart å lese mange innlegg som klager og syter på Berbatov i dag, mens MEN sier at det er en av hans beste kamper for United? Hva skjer?

 

Han hadde et par headinger som gikk utenfor mål, spesielt den ene burde han gjort bedre. Var vel der de fleste sutreinnleggene kom. Synes det virker som om de fleste synes han gjorde en god kamp i dag jeg. Mange har han jo som BB i dag og :)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Han hadde to - tre sjanser til å score på hodet, såkalte "free headers", men løste det som vanlig dårlig. Derimot var han vidunderlig i alle andre deler av spillet.

Free headers blir et feil ordvalg, den siste kommer kinkig på han. Den første kommer høyt, men en spiss bør få den på mål. Den siste putter han. Berbatov er motm med Fletcher hakk i hæl som vanlig. Evt Evra som også var strålende.

Lenke til kommentar

Eg såg ikke kampen, men må innrømme at eg synest det er rart å lese mange innlegg som klager og syter på Berbatov i dag, mens MEN sier at det er en av hans beste kamper for United? Hva skjer?

 

Er vel de samme som syter å klager hver gang tenker jeg uten å ha sjekket.

 

Berbatov var strålende i dag, MoM!

Lenke til kommentar

Han er egentlig for treig ja, men det han gjør ellers i sånne kamper hjemme mot slike lag er bra nok mtp. fotballhodet hans osv. Men han kan ikke bomme på slike headinger, ihvertfall den første... Ellers er jo alt bra, det er ikke det "vi" klager på. Når det er 0-0 og vi trenger mål, så måtte vi vente på et perfekt Rooney mål til slutt allikevel. Og det at vi trenger akkurat det skjer for ofte.

Det med Valencia v Nani er veldig dumt her, for Nani trenger bare en kamp for at alle skal begynne å si at Valencia burde vrakes for Nani sånn at han kan få spille på høyresiden.

 

Nani spiller en eller to gode kamper, også følger han opp med 3-4-5 av veldig middelmådig kvalitet; mens Valencia har faktisk vært en av de BESTE spillerne våre i det siste og nesten vært ALT for laget sammen med Rooney. Han har vært strålende, hatt utrolige mange assists og har sikkert vært oppimot bannes beste i nesten samtlige kamper i 2010. Men nei, hvis han spiller en dårlig kamp mens Nani har en god en så er det bare å vrake han og sette inn Nani, fordi han ser bedre ut og har mer flashy stil. (Yeah right).

 

Uansett, ingen tvil om at Nani er farlig med innleggene sine osv, men det er skuddmulighetene han kaster bort som skaper disse problemene med Nani, samt balltapene når det er en lett pasning mulig for han. Han må skjerpe seg UTROLIG mye for at han skal være fast i Utd, jeg klarer ikke se det for meg.

 

Og hahahaa, Nani bedre enn Valencia defensivt? At noen kan påstå det skader meg mentalt, seriøst. Han har vært RÅ defensivt, mye sterkere enn Nani i kroppen og takler bra osv osv. Husker noen Anfield og Stamford Bridge? Vi tapte kanskje, men han var rett og slett fantastisk defensivt. Så der er det ingen tvil, uansett hva noen kunne sagt der. Og skudd, vel, Nani blåser vekk mange skudd, mens Valencia treffer veldig ofte med de og har egentlig hatt gode skudd. Selvfølgelig er det det med venstrefoten til Valencia, men han hadde jo et par i det siste mot West Ham eller noe og prøver seg der nå også. Så det kommer forhåpentligvis til å komme seg det og.

 

Så for meg er det ingen tvil, og jeg tror egentlig dette her handler litt for mye om fintene til Nani og spillemåten hans osv. Jeg er ikke like sterkt imot Nani som Game, men ser mye av det han sier; og spesielt Geir M.

 

Over til kampen; vel, veldig bra kamp av Berba som nevnt (skjerpings på hode sevlfølgelig), Rooney er seriøst Gud nå, han er faen meg world class. Fuck off Ronaldo! Og Vidic (og Rio egentlig), FY faen så deilig å ha deg (dere) tilbake. Alt begynner i forsvaret, og det så man i dag. SÅ mange ganger det ble fort ordnet i forsvaret sånn at vi kunne kjapt angripe Fulham igjen gang på gang på gang. Det var veldig viktig til slutt.

 

Og Park? THREEEEEEEE LUNG PARK! For et innbytte, for en spiller. Håper han fortsetter sånn. PARK PARK WHEREVER YOU MAY BE; YOU EAT DOGS IN YOUR HOME COUNTRYYYY!

 

Fantastisk resultat!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvem påstår at Valencia skal vrakes for Nani pga. at sistnevnte ser bedre ut og har mer "flashy"-stil? For min del går det utelukkende på hva de gjør, ikke hvordan de gjør det. Det er ikke til å komme bort fra at Nani har hatt mange assists i år, og da får det så være at han gjør noe rart nå og da.

 

Jeg er også stor fan av Valencia, så det ultimate hadde jo såklart vært om Nani hadde begynt å herje på venstresiden litt hyppigere enn han har gjort hittil.

 

Når det er sagt så har vi jo også en Park som ikke hører hjemme på benken i den formen han er i nå. :p

 

Tror de sender kampen i reprise på Viasat Fotball forresten, hvis du har den kanalen.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Neida, ikke PGA. det men tror det har litt innflytelse altså.

 

Uansett, vet Rooney ikke var perfekt i dag spillemessig men han hadde faktisk en jævlig god kamp pluss at han alltid var i posisjon og til slutt scorte 2 mål. Han må få 8+ ut av 10, ingen tvil.

 

Selv om denne filen er stor og har mer enn det jeg vil vise, så må alle se etter høydpunktene, den lille videoen de har av Rooney. HELT vanvittig hvor syk Rooney har blitt, SAMTIDIG som han fortsatt har samme spillestilen til tider når han løper bakover og jobber for hele laget osv. Bare se denne videoen etter høydepunktene av Wazza.

 

Fy faeeeen :love: :love: :love: Er han virkelig ekte? :D

Lenke til kommentar
hatt utrolige mange assists

Nå var det vel en over her som sa Valencia hadde 3 mer assist (før kampen i går) enn Nani. Og du vet jo hvor mange flere kamper Valencia har?

 

Sier ikke at noen av de skal vrakes. Blir bare så drittlei av den evige rantinga folk hele tiden har mot noen av spillerne. Bryr meg igrunn ikke mye, men når det blir direkte feil tidvis da er det unødvendig.

 

En spiller som spiller til 9 hos mange kan man ikke klage så mye på vel? Selv om stillingen er 0-0 til pause så kan ikke den niern kun være for andre omgang vel?

Lenke til kommentar

Når det er 0-0 og vi trenger mål, så måtte vi vente på et perfekt Rooney mål til slutt allikevel.

 

Målet kom etter godt samspill av laget. Berbatov vinner en hodeduell foran 16-meteren og header til Rooney som sentrer til Nani, han får igjen ballen og setter den i mål.

 

 

 

Jeg tok for øvrig en titt på Chalkboardet for kampen, interessant.

 

Berbatov med 29 pasninger, fem av de var mislykkede.

Rooney med 15 pasninger, fem mislykkede.

Berbatov med tre taklinger, alle suksessfulle, Rooney med tre taklinger, alle tapte.

 

Nani med syv taklinger, fem suksessfulle. Valencia med fem taklinger, to suksessfulle.

 

Ferdinand hadde bare to pasningfeil, den ene var i boksen til Fulham, den andre var en offensiv pasning. Veldig bra. Vidic var nesten like rå, bare fire pasningfeil.

Lenke til kommentar

Er vel de samme som syter å klager hver gang tenker jeg uten å ha sjekket.

 

Berbatov var strålende i dag, MoM!

 

Tja,jeg kan i det minste svare for min kritikk av Berbs igår.

 

Di 2-3 gangene jeg stønnet høylytt (i form av et innlegg) var når han headet utenfor,som nevnt og når han blir fint spilt igjennom alene med keeper for så å bli enkelt løpt opp.Men så er ikke dette Berba sin stil.Det viste han igår med 2-3 fantastiske stikkere til medspillere inne i boksen,jeg hadde spesielt sansen for den frekke til Fletcher som burde resultert i mål.

 

Carrick: Like his sidekick he kept at it to ensure United finally won midfield battle 7

 

Jeg vil også trekke fram Carrick idag som vår svakeste utpå der.Han gjorde lite utav seg hele kampen,og syns en 7 fra MEN er for høyt.

Lenke til kommentar

Jeg vil også trekke fram Carrick idag som vår svakeste utpå der.Han gjorde lite utav seg hele kampen,og syns en 7 fra MEN er for høyt.

 

 

Hehe, da har du ikke sett karakterene til Sky.

 

De presterer å gi Nani og Rooney 10, Berbatov 9 mens Carrick får 8. Alt for høyt.

 

Jesus Christ almighty.En 8?Jeg tror ikke andre enn Rooney fikk 8 mot Milan,og jeg vil si vi var spillemessig dimensjoner over i den kampen enn vi var igår.

Lenke til kommentar

Jeg vil også trekke fram Carrick idag som vår svakeste utpå der.Han gjorde lite utav seg hele kampen,og syns en 7 fra MEN er for høyt.

 

 

Hehe, da har du ikke sett karakterene til Sky.

 

De presterer å gi Nani og Rooney 10, Berbatov 9 mens Carrick får 8. Alt for høyt.

 

Jesus Christ almighty.En 8?Jeg tror ikke andre enn Rooney fikk 8 mot Milan,og jeg vil si vi var spillemessig dimensjoner over i den kampen enn vi var igår.

Enig, virker som om det bare har sett på resultatet og gitt spredd rundt seg med åttere og gitt ekstra til de med mål og assist. Synes ikke det var noen som var på åtte engang i går. Men det er meg da ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...