Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Fulham


Latias

United - Fulham  

34 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
    • Evra
      0
    • Valencia
      0
    • Fletcher
    • Carrick
      0
    • Nani
    • Kong Rooney
    • Berbatov
    • Park (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja
    • Nei
      0
    • Passe
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, du er ikke helt :love: for Nani er du. Joda, Nani mister ballen et par ganger, men det kan jeg leve med så lenge han er såpass kreativ og skapende. Det hadde selvsagt vært bedre om Nani fikk flere sjanser på høyre, men så lenge Valencia skal få spille så er det en umulighet. I dag var forresten et perfekt eksempel på hvor begrenset Valencia er som spillertype og hvordan man stopper han når han ikke er på sitt aller beste.

Lenke til kommentar

Nani er den eneste som kan levere på dette nivået? Dumeste jeg har lest. Valencia er en mye bedre spiller enn Nani. Klasseforskjell.

 

Nani er muligens kreativ, men det hjelper lite med minimalt med endproduct. De engelske kommentatorene slaktet Nani og det støtter jeg. Skuddene hans er rett å slett en skam.

 

Dessuten. Innegget Rooney scoret på var mer flaks (et dårlig innlegg) enn det var talentfullt. Fyren slår på måfå.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Nani er den eneste som kan levere på dette nivået? Dumeste jeg har lest. Valencia er en mye bedre spiller enn Nani. Klasseforskjell.

 

Nani er muligens kreativ, men det hjelper lite med minimalt med endproduct. De engelske kommentatorene slaktet Nani og det støtter jeg. Skuddene hans er rett å slett en skam.

 

Dessuten. Innegget Rooney scoret på var mer flaks (et dårlig innlegg) enn det var talentfullt. Fyren slår på måfå.

 

Kreativitet fra vingen? Ja. Valencia er ikke kreativ. Valencias styrke er i å være raskere enn backen, er han ikke det forsvinner han fra kampen.

 

Sluttprodukt? Vel, han er drøssevis med assists de siste kampene han har spilt. Det er sluttprodukt. Evra har tilnærmet null sluttprodukt. Han har vel knapt en eneste assist i hele år.

 

Skuddene en skam, ja, iogforseg enig. Men er Valencias skudd bedre? Neppe. Nå skal det sies at han omtrent aldri skyter, ettersom venstrebenet ikke eksisterer får han sjelden skuddmuligheter fra en høyrevingsposisjon.

 

Dårlig innlegg? En bakkepasning inn i boksen når vi har to spisser løpende innover er IKKE på måfå. Hvis det innlegget var på måfå er innlegget til Park likedan.

Lenke til kommentar

Han startet i det minste mot både Milan og Villa i LC-finalen.

 

Sant det, men er vel lenge siden han startet en PL kamp?

 

Everton. Er ikke så veldig lenge siden. Skjønner at SAF ikke har brukt han mye i februar når både Nani og Valencia var veldig gode. Nå er det i hvert fall kamp om venstrekanten og det er virkelig godt.

 

 

Når det gjelder kommentarene over her må jeg si jeg er litt letta. Var redd jeg var den eneste som synes Berba hadde en god kamp.

 

VDS - 6+ Ikke satt på store prøver, men god kontroll på det som kommer. Klassisk Sar.

 

Neville - 7 Nok en god kamp av Neville, har han blitt avskrevet som søppel for tidlig? Akkurat som Giggs og Scholes?

Vidic - 7+ God kontroll, pluss for taklingen der Zamora(?) var alene igjennom

Rio - 7 Formen er på tur opp.

Evra - 6+ Jeg mener at Evra seriøst må spares en kamp snart, har spilt i absolutt alle ligakampene denne sesongen, om jeg ikke husker feil. Synes han så litt sliten ut i dag.

 

Nani - 6++ Gjør mye rart, men også mye bra. Kunne fort fått flere assist.

Carrick - 6- Helt "ok", får minus for den farlige lobbepasningen tilbake til eget forsvar. Begynt å bli en uvane det der.

Fletcher - 7 God som vanlig. Burde skutt selv i første omgang.

Valencia - 6- Svak kamp. Ønsker Nani på høyre og Park på venstre mot pool.

 

Rooney - 7+ Litt skuffende spillemessig, men scorer to pene mål.

Berbatov - 7+ Nærme 7,5, skaper mye, er involvert i nesten alt som foregår fremover men er uheldig på de avgjørende headingene. Sterkt involvert i alle målene i dag.

 

 

Hadde Park startet tipper jeg han hadde blitt BB slik han spilte etter han kom inn. Herlig spillertype. Verdens beste Sør-Koreaner by far :D

Lenke til kommentar
Nani er den eneste som kan levere på dette nivået? Dumeste jeg har lest. Valencia er en mye bedre spiller enn Nani. Klasseforskjell.

Helt enig. Valencia leverer mye mer stabilt enn Nani. Nani bør ikke få prøve seg mer på høyresiden på bekostning av en spiller som skaper langt flere sjanser og assists, og som ikke er i nærheten av å rote bort ballen like ofte.

 

Skuddene en skam, ja, iogforseg enig. Men er Valencias skudd bedre? Neppe. Nå skal det sies at han omtrent aldri skyter, ettersom venstrebenet ikke eksisterer får han sjelden skuddmuligheter fra en høyrevingsposisjon.

Valencia scorer ihvertfall på en relativt høy prosent av skuddforsøkene. Nani roter bort alt for mange muligheter. Valencia står forøvrig med seks mål totalt for oss i år, mens Nani har to. Valencia har riktignok spilt flere kamper, men jeg tviler på at han har flere skuddforsøk enn Nani.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Nani bør ikke få prøve seg mer på høyresiden på bekostning av en spiller som skaper langt flere sjanser og assists, og som ikke er i nærheten av å rote bort ballen like ofte.

 

 

Valencia har hele tre assist mer enn Nani selv om han har spilt over 1000-minutter mer.

 

 

Edit: Må legge til at jeg synes Valencia er en bedre spiller enn Nani, men synes ikke han var spesielt god i dag.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Nani bør ikke få prøve seg mer på høyresiden på bekostning av en spiller som skaper langt flere sjanser og assists, og som ikke er i nærheten av å rote bort ballen like ofte.

 

 

Valencia har hele tre assist mer enn Nani selv om han har spilt over 1000-minutter mer.

Greit nok, men han roter ikke bort ballen hundrevis av ganger iløpet av en kamp. Nani har ikke fotballhjerne for fem flate yen.

Lenke til kommentar

Dessuten er Valencia minst nittifem ganger så god defensivt. Han vinner mange baller, mens Nani mister mange baller.

 

Håper portugiseren fucker off til varmene strøk i sommer. Nok en kamp hvor jeg river av meg håret i frustrasjon over hans manglende hjerneceller. På 0-0 når han holdt på med div hælklikkklakk vås i steden for å spille en enkel bredsidepass til Evra/Carrick hadde jeg lyst til å rive tven ned fra veggen.

 

En ålright squadplayer nettopp fordi han er uforutsigbar, men han er faen ikke i nærheten av å være god nok for United.

 

Valencia er mye bedre. At han er så jævla "ukreaktiv" er tull. I enkelte kamper blir han borte, ja, men det gjør da vitterlig spillere som Rooney og co i blant også. Hans matchvinnerkvaliteter er den lille piffen jeg tror kan vippe et ligagull/CL trofee i vårt favør. Sitter alltid med følsen at noe kan skje med Valencia. Når Nani får ballen håper jeg bare han spiller den fra seg før han rekker å snuble i et par måker og feie ballen til helvete over kassa.

Lenke til kommentar

Nani bør ikke få prøve seg mer på høyresiden på bekostning av en spiller som skaper langt flere sjanser og assists, og som ikke er i nærheten av å rote bort ballen like ofte.

 

 

Valencia har hele tre assist mer enn Nani selv om han har spilt over 1000-minutter mer.

Greit nok, men han roter ikke bort ballen hundrevis av ganger iløpet av en kamp. Nani har ikke fotballhjerne for fem flate yen.

Hva vil du helst ha da? En spiller som roter bort ballen nå og da, men lager mange assist, eller en spiller som ikke utfordrer like mye og roter ikke bort ballen så ofte, men har heller ikke så mange assist?

 

Jeg hadde hvertfall klart valgt Nani.

 

Null hjerneceller? derfor han gang på gang slår perfekte innlegg og sånt som egentlig er bare å sette i mål, men som f.eks berba ikke greier? Nani tørr å utfordre. Han kan skape mye ut av lite, det greier ikke Valencia i samme grad.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

MEN's ratings

 

Van der Sar: Don't think the Dutchman's gloves will need to go to the laundry 6

 

Neville: Some dozy moments that could have cost Reds but got over them swiftly 6

 

Ferdinand: Cool as you like at the back and even threw in a decent volley at other end 7

 

Vidic: Looked shattered late on but he had put in a decent shift 7

 

Evra: No concerns at back and restricted attacking forays meant relatively subdued afternoon 6

 

Valencia: One of his quietest games for a while and didn't really cause Fulham any problems 6

 

Fletcher: Worked hard to get on top of Fulham's midfield who'd kept possession well 7

 

Carrick: Like his sidekick he kept at it to ensure United finally won midfield battle 7

 

Nani: A mixed bag from the winger but when he got it right it brought the breakthrough 7

 

Rooney: Another two clinical efforts and generally all round he unnerved Fulham 9

 

Berbatov: Two assists and a goal this was one of his best games for Reds 9

 

Substitutes

 

Park: (sub Valencia 73) Good assist 6

Lenke til kommentar

Var en bra kamp, virket som om Fulham ikke hadde spillere som er vant til å være over midten. Banens beste for meg idag er Berbatov, gjør så mye bra at folk kan si hva de vil om han, hos meg rager han uansett høyt. Rooney kommer inn rett etter Berbatov. Også synes jeg Vidic var god idag, bryter hele veien når Fulham kommer fram og hindrer at de får tak i ballen høyt i banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...