Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Fulham


Latias

United - Fulham  

34 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
    • Evra
      0
    • Valencia
      0
    • Fletcher
    • Carrick
      0
    • Nani
    • Kong Rooney
    • Berbatov
    • Park (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja
    • Nei
      0
    • Passe
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Ganske utrolig at Nani får starte (Park er kanskje sliten), får håpe han gjør det bra da. Denne kampen er av typen Berbatov gjør det bra i (får jo nesten bare spille sånne kamper nå pga måten han gjør det i kamper ala. Wolves bortekampen osv) så jeg tror Berba kan gjøre det bra i dag. Han burde ihvertfall gjort det om han har lyst å spille de større kampene også. Jeg vil ærlig talt ikke spille med en spiss i en evt. CL-finale osv. igjen, vi var så mye bedre med Rooney OG Tevez i CL finalen 08, funket fett. Vet ikke helt om jeg vil at Berba skulle startet en evt. CL finale da, men det er en annen ting.

 

Stikker ut og ser kampen med noen kompiser, så dere må kose dere her.

 

GET IN YOU DEVILS!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en fin kamp for Nani, hjemmebane mot et antatt svakere lag. Håper han viser seg på sitt beste igjen i dag. Etter noen av de kampene han har gjort i vinter så syns jeg ikke det er utrolig i det hele tatt at han får sjansen fra start. Han har vist at han er kapabel til å gjøre veldig gode kamper. Og Berbatov kunne godt spilt sammen med Rooney hver kamp for min del, jeg er vel en av de få som elsker denne spilleren!

 

Skal sies at jeg lenge har vært mot Nani, men jeg har også fått tilbake litt håp etter diverse opptredener i vinter.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Jeg vil ærlig talt ikke spille med en spiss i en evt. CL-finale osv. igjen, vi var så mye bedre med Rooney OG Tevez i CL finalen 08, funket fett.

 

Problemet i den kampen var ikke at vi spilte med én spiss. Ronaldo skapte mye på egenhånd. Problemet var kollektiv svikt. Park hadde spilt flere dårlige kamper i forkant og skulle aldri startet. Rooney var totalt ute av det på venstrekanten, var nesten ikke med i spillet i det hele tatt. Den sentrale midtbanen var en katastrofe, mildt sagt.

 

Hadde vi kjørt den samme taktikken men Ronaldo på høyre, Rooney på topp og en annen enn Park på venstrekanten (husker ikke hvilke spillere vi hadde tilgjengelig) tror jeg vi kunne fått et bedre tak på kampen.

 

 

Og jeg synes ikke Berba var dårlig mot Wolves som mange skal ha det til. Han fikk ingenting å jobbe med og måtte til alt overmål hjelpe midtbanen. Når han hadde ballen på kanten av 16-meteren var det ingen som fylte på i feltet.

 

 

 

Men laget i dag ser herlig ut, håpet riktignok på at vi skulle spare Evra. Ser i hvert fall ikke ut til at SAF kommer til å undervurdere Fulham.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Må jo pokker meg ta opp kampen for å se den senere i kveld, må på middag hos mine foreldre :wallbash:

 

Får håpe at vi gir de like mange mål i sekken som vi fikk i desember, pluss noen til. Så får jeg heller glede meg til kampen i noen timer til. Laget vi sender ut på banen er i hvertfall mer enn godt nok til å slå Fulham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...