SaitekQ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei, etter at jeg skaffet meg Windows 7 så har jeg hatt problemer med internettet. Jeg mister det av og til og eneste løsning er å restarte maskinen. Jeg var hos en kompis i noen dager med datamaskinen, og da hadde jeg ikke dette problemet. Det er veldig forskjellig nårtid det detter ut, men oftest når jeg bruker nettet mye, feks ved nedlastning eller spilling. Noen ganger kan det dette ut etter 10 sekunder med spilling og noen ganger holder det ut i flere timer. Noen som har en løsning? Hovedkort: Nvidia 780i SLI Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvilket operativsystem brukte du før? For meg høres det ut som et driverproblem, har du forsøkt å oppdatert driverne til nettverkskortet (evt hovedkort om det er integrert). Det kan også være ruteren, siden du har problemer ved utfall ved hard belastning. Men det høres litt usannsynlig ut siden du ikke hadde slike problemer før oppgradering til W7. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har faktisk samme problem med mitt 790i-kort etter jeg installerte windows 7, men hadde også litt problemer for lenge siden på windows XP. Jeg har ikke lett etter noen løsning, men har funnet ut at jeg kan høyreklikke på Nettverk nede til høyre og trykke 'Feilsøk problemer". Da får jeg noe om at DNS ikke er tiljengling, og at problemet er reparert. Håper det gjorde det litt lettere i allefall. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har sett en del folk på nettet ha dette problemet med Win7. De detter tilfeldig av internett, men ikke selve nettverket, det fortsetter å kjøre. Er det det som skjer? Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvilket operativsystem brukte du før? For meg høres det ut som et driverproblem, har du forsøkt å oppdatert driverne til nettverkskortet (evt hovedkort om det er integrert). Det er nærmest utenkelig at det er feil med driver for nettverkskort hvis du har Windows 7. Prøv Adversary's løsning Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Skal sjekke neste gang det skjer så skal jeg oppdatere posten! Tusen takk for hjelpen sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå