Romis Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 nVidia har laget programmer som gjør at man kan leke seg rundt med lyssetting i directx9 og directx10. Man kan leke seg rundt med skygger, se på et ansikt i utrolig høy kvalitet. Er det et lignende program for Directx 11? ( Jeg har et Dx11 kort ) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Ingen som har svar? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 nVidia SDK inneholder en del Direct3D 10 eksempler, men kanskje Microsoft Direct3D SDK er bedre. Jeg har ikke sett på noen av eksemplene der, men jeg kan tenke meg at det finnes en del tesselation eksempler og lignende der, ettersom det er referanse implementasjonen og vil derfor fortrinnsvis inneholde eksempler på de fleste nye ting ved DirectX 11. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=2c7da5fb-ffbb-4af6-8c66-651cbd28ca15 Merk at denne er tiltenkt utviklere, og vil dra med seg en hel masse ting du ikke trenger. Jeg vet ikke om noen kilde der du kan bare laste ned eksempler. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Mulig jeg har misforstått, men tipser om heaven benchmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå