creager Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Noen kjørelærer her? eller som har gått skolen i Trøndelag eller Danmark,Sverige? Har tenkt å søke på Høgskolen i Trøndelag, men siden det bare er en skole i landet som har den linjen så er det vel endel søkere. Noen som har greie på hvordan det er å studere det i Danmark eller Sverige? Hvem en kan kontakte for å få mere informasjon om priser og diverse? Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har gått i Stjørdal. Jeg gikk riktignok mens det ennå var ettårig kjørelærerutdanning, men jeg kan varmt anbefale skolen. Trafikklærerskolen ligger nå under høyskolen i Nord-Trøndelag, så de kan nok svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Ellers står det jo endel her: http://www.hint.no/studietilbud/?S_OBJECTID=ABAAAAAKFIDG Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen kjørelærer her? eller som har gått skolen i Trøndelag eller Danmark,Sverige? Har tenkt å søke på Høgskolen i Trøndelag, men siden det bare er en skole i landet som har den linjen så er det vel endel søkere. Noen som har greie på hvordan det er å studere det i Danmark eller Sverige? Hvem en kan kontakte for å få mere informasjon om priser og diverse? Jeg kan ikke si noe om skolen basert på egne erfaringer, men en av kjørelærerne mine snakket veldig varmt om skolen i trøndelag, hvor han hadde gått, og sa at miljøet og skolen der er veldig bra. At det kun finnes et sted i landet betyr ikke nødvendigvis at det er så mange søkere at snittet blir veldig høyt. Jeg går selv ei yrkesrettet linje som kun finnes et sted i Norge, og snittet i år var ikke verre enn 38 studiepoeng om jeg husker riktig. Det at linja kun finnes et sted i landet kan snus veldig positivt, ettersom folk kommer fra alle kanter av landet og er åpne for å bli kjent med hverandre - slikt blir det ofte veldig godt studiemiljø av . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå