Bluestrewng Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg orker ikke skolen lenger, ikke misforstå meg jeg liker skolen , men jeg føler at jeg ikke får ytet mitt beste på skolen. Dette er fordi: Lærerne gir oss altfor mye på en gang - Kanskje du tror at jeg bare sutrer men hvordan kan de forvente at elever skal gjøre sitt beste når de gjør oss opptil 5 forskjellige ting innen 2-3 uker. - Jeg får ganske høyt fravær fordi jeg trives ikke så godt, o.l. Har noen her erfaring fra hjemmeundervisning? Får jeg vitnemål tilslutt etter fullført videregående? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg vet det kan bli litt mye i enkelte perioder, men jeg kan ikke si annet enn at du bare er nødt til å holde ut og gjøre ditt beste. Det er en fase de fleste som ønsker høyere utdanning må gjennom før eller senere. Om du ikke trives så godt kan jeg ikke hjelpe deg stort. Jeg hadde selv en del fravær, men ikke på grunn av mistrivsel. Hvorfor trives du ikke? Du skriver jo innledningsvis at du liker skolen. Er det miljøet? Hva hjemmeundervisning angår kan jeg ikke svare deg. Jeg vet ikke om du får vitnemål? Jeg ville også tro det tok lenger tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå