xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor dere bruker sikte? Silencer er myye bedre Det er subjektivt. Silencer har jeg brukt mye og det er to ting som er dumt med den. Mindre damage og man er ikke like god til å sikte som med RDS/HgS. Og f.eks free for all så foretrekker jeg å ikke bruke det fordi da kommer fienden til meg = mer kills. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 i ffa pleier jeg å løpe rundt med silencer, og så finner jeg en campe spot og skyter en gang med det våpenet jeg ikke har silencer på sånn at folk kommer Lenke til kommentar
Dekken0 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 På noen Assault Rifles skader holographic 5+, som f.eks FAL. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 På noen Assault Rifles skader holographic 5+, som f.eks FAL. Hva i allverden har sikte med skaden på våpnet å gjøre? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor i all verdens dreper G18 med SP på 2-3 skudd? Derfor Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Endret 3. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nå er vel FAL det eneste våpnet med ekstra dmg med holographic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå