mfb Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 En ting jeg ikke kan fatte og begripe er hvordan folk på mw2 kan tillate seg selv å bruke holographic sight. Skjønner dere? For det første: red dot sight zoomer like mye, det er tynnere kant rundt siktet samt siktet er større. På holo siktet er det bredere ramme rundt siktet, det er smalere generelt altså et mindre sikte man ser gjennom og sist men ikke minst rødpunktet er altfor stort så man ser ikke så altfor godt det man skyter på. Så mitt spørsmål er; hvorfor gidder folk å bruke det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes holosightet føles bedre enn rødpunktsiktet på enkelte våpen, f.eks på UMP'en og ACR. På andre igjen så er Red Sight bedre. Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) det er tynnere kant rundt siktet samt siktet er større. Det er ikke riktig, jeg bruker bl.a holo på TAR fordi red dot dekker nesten hele skjermen,mens man har bedre oversikt over omgivelsene med holo. Dette gjelder for noen andre våpen også. EDIT: Og hvis jeg ikke husker helt feil så er M16 beviselig mer accurate med holo i forhold til red dot (jupp, se video) http://www.youtube.com/watch?v=9DSvlq_sEf0 Endret 12. mars 2010 av bas Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er ikke riktig, jeg bruker bl.a holo på TAR fordi red dot dekker nesten hele skjermen,mens man har bedre oversikt over omgivelsene med holo. Dette gjelder for noen andre våpen også. Tar er et dårlig eksempel. Den bruker ikke vanlig RDS, men MARS-sight. Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 TAR er et perfekt eksempel, det kalles red dot i spillet, og alternativet er holo. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 TAR er et perfekt eksempel, det kalles red dot i spillet, og alternativet er holo. Det kalles Mars Sight på single player =) Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er fullt klar over det, men spørsmålet var hvorfor holo ble prioritert over over andre sikter, og da er det uvesentlig om det kalles RDS eller MARS da begge i bunn og grunn er det samme bare i forkjellig kledning (eventuelle forskjeller og likheter kan googles av de som finner det interessant). Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 om du setter holo på en FAL, og har stopping power dreper den i 2 skudd over banen. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 om du setter holo på en FAL, og har stopping power dreper den i 2 skudd over banen. Det har ingenting med siktet ditt å gjøre... Noen våpen har jeg lagt merke til at det forskjell på hvor fort den sikter inn med red dot og holo. Om det ikke bare er jeg som innbiller meg det. Normalt foretrekker jeg holo på grunn av blind spot på red dot, med noen unntak Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg foretrekker selv holo framfor rds på f.eks ACR. vet ikke hvorfor men føles bedre å bruke / mer vant. først var jeg all over ACOG men den gikk jeg bort i fra og ned på holo. kjører acog på m21 EBR nå da den slakter på 1 skudd med SP Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) jeg syntes også holo bare føles bedre på enkelte våpen, selv om jeg stort sett har bedre sikt med rds. Fant btw Tar-21 med vanlig rds sikte i museumet på singleplayer^^ Det var mye bedre enn det Mars siktet den har på multiplayer EDIT: @Hidephix, hva mente du med blind spot på red dot? EDIT: Hidephix? bytta navn? nå står det at det var Vitamin C som skrev det... Endret 5. mai 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 om du setter holo på en FAL, og har stopping power dreper den i 2 skudd over banen. Det har ingenting med siktet ditt å gjøre... Noen våpen har jeg lagt merke til at det forskjell på hvor fort den sikter inn med red dot og holo. Om det ikke bare er jeg som innbiller meg det. Normalt foretrekker jeg holo på grunn av blind spot på red dot, med noen unntak Sakset fra callofduty.wikia.com: The FAL is greatly affected by having the Holographic Sight attached. For whatever reason, the FAL's minimum damage increases with the Holographic Sight attached. Normally, the weapon would do 35 damage past 1700m, but with the Holographic Sight, this number is increased to 40 damage past 1600m. Knowing this, the gun becomes a 2 shot kill at any range when using a Holographic Sight... Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 hvorfor holo? Fordi det er mer treffsikkert. Bevis: Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har alltid likt Holo bedre, synes det er lettere å sikte med den. I tillegg så synes jeg ikke at RDS ser så bra ut som i CoD 4. schmoo, den videoen er allerede postet her. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 schmoo: Vær så snill og scroll et par poster over deg. Akkurat samme video er postet. Dessuten gjelder det kun på m16, ingen andre våpen såvidt jeg ved får høyere treffsikkerhet. Det med FAL visste jeg ikke, men det gjør våpnet en god del bedre enn jeg trodde fra før. Burde nok prøve den kombinasjonen med Holo/Silencer. Konklusjonen er: Med mindre du spiller med m16 eller FAL, bruk RDS! At holo er bedre er kun placebo og du venner deg fort fra det. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg bruker holo mer en RDS, fordi jeg syns det ser kulere ut... Driter i hva som er best (når det kommer til holo og RDS), det jeg syns ser best ut, bruker jeg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Fordi på de våpnene jeg bruker det på er Holographic større enn red-dot og fordi jeg liker det bedre. edit: Hvorfor skal folk ikke bruke holographic og hvorfor bryr du deg egentlig? Endret 18. mars 2010 av ArilC 1 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 bruker RDS på ump45, og holo på alt annet... Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor dere bruker sikte? Silencer er myye bedre Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 joa bruker silencer oftest, men hvis jeg skal bruker sikte er det jeg skrev over som blir brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå