Gå til innhold

Spørsmål om Heavy Rain.

Stigah

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Xbox 360 geek på MSN. Jeg spurte han om han visste noe om Heavy Rain, fordi jeg har tenkt å kjøpe det.

Det han sa var at vi ikke styrte personen, vi bare trykkte på knapper av og til. Akkurat som det var en film, der vi fikk noen få valg hva som kom til å skje, etc.

Han viste meg to videoer på Youtube. Her er en av dem:

http://www.youtube.com/watch?v=hRdlcjzkm04

Der går vi rundt og sier Jason. Han sier at vi bare trykker på X, og ikke styrer personen. Er dette sant? Jeg har søkt på Google, men har ikke funnet noe spessielt.

Jeg takker og bukker for svar.

Og forresten! Jeg skal kjøpe nytt spill i morgen. Ville dere anbefalt Heavy Rain, eller Assassins Creed 2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydelig at Xbox geeken ikke har prøvd spillet, men kun sett på videoer. I de fleste scenene styrer du hovedpersonene hvor de skal gå og kan utføre handlinger ved å trykke knapper. Enkelte sekvenser som f.eks. slåssescener er det kun knappetrykking. Valgene du tar underveis i spillet påvirker hvordan handlingen utarter seg og det skal visst være rundt 20 forskjellige avslutninger av spillet.

Dette er et spill man enten hater eller elsker. Derfor anbefaler jeg å teste ut demoen på PSN store før du bestemmer deg for kjøp. Selv om demoen ikke på noen måte viser hvor god historien er i spillet, kan du få testet ut den grunnleggende kontrollmekanismen som er annerledes enn andre spill.

Lenke til kommentar

Hehe. Han ble utrolig sint da jeg ikke trodde på han. Får vise han denne tråden jeg :p

Tusen takk for svar :)

Tror kanskje jeg skal gå for Heavy Rain.

Tipper han er rundt 14-15 år og sinnsykt xbox 360 fanboy. Sier kanskje seg selv at du ikke burde høre så mye på han, hverken når det gjelder xbox 360 eller andre ting, siden det han sier vil være sinnsykt farget. Kan selv ikke si så mye om Heavy Rain, har det liggende ved ps3'en, men siden jeg fikk en datter forrige tirsdag så har ikke tiden strukket til. Men har spilt demoen, og joda, man styrer karakteren når man utforsker verden, men når det blir f.eks. slåssescener så blir det mye quicktime. men det er absolutt ikke negativt i mine øyne. Quicktime kan være bra det, når det gjøres bra, men om du liker det er det bare du som vet når du har fått prøve det.

Lenke til kommentar
Tipper han er rundt 14-15 år og sinnsykt xbox 360 fanboy.

Der hadde du helt riktig, hehe.

Jeg var neimen ikke klar over at det fantes en demo til dette. Den skal lastes ned så raskt som mulig! Så får vi se om jeg går for det eller Assassins Creed 2.

Kan selv ikke si så mye om Heavy Rain, har det liggende ved ps3'en, men siden jeg fikk en datter forrige tirsdag så har ikke tiden strukket til.

Og til sist må jeg få lov til å gratulere deg så mye! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...