Gernia Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hei! Har et gammelt 8800GT 512Mb som det er på tide og bytte ut. Er en smule blakk, så kan bare bytte ut skjermkortet og en HD, men sitter bare på en gammel 500W av NorthQ. Noen som vet om det vil bli noe problem når jeg har dette fra før? E8400 4GB ram 1HD p5q deluxe Hvis det blir litt lite, ville det da hjelpe og ta 5850? (Tror jeg har lagt dette i riktig forum, men kanskje det skal på PSU delen?) EDIT: Noen som vet om det vil komme noen prisfall før påske? Hilsen Gernia Endret 12. mars 2010 av Gernia Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tvilsomt at det kjem noko prisfall før påske, men ei stund etter at Nvidia har lansert Fermi vil nok prisane på Radeon korta synke (avhengig av kvaliteten på Fermi). PSUen blir litt på kanten og bør utvilsomt vere det neste du oppgraderar etter skjermkortet, men den skal nok kunne takle både 5850 og 5870. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Takker for svar Da bestiller jeg et 5870 jeg Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bare for å vere sikker på at eg uttrykker meg klart: Det er ikkje sikkert at PSUen din vil kunne køyre HD 5870, den er i grenseland så det kokar ned til kvaliteten på PSUen og eg har ikkje noko erfaring med NorthQ. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Da er vel spm mer om den vil holde i fem dager... Jaja, vi får se, enten holder den eller så holder den ikke. Takker uansett for svar Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Don't worry 500w for det der skal ikek være noe problem. Om du tar i bruk en PSU-kalkulator vil du trolig ende opp på 350-400w eller noe. Dette med et visst slingringsmonn i tillegg. Går nok fint. Folk idag overdimensjonerer PSUer noe så hinsides. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå