Thomhess Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei, jeg har nylig jailbraket min iPod Touch, og leter derfor etter noen tøffe, og ikke minst nyttige apps fra Cydia. Jeg har lastet ned noe, men er på utkikk etter mye mer. Har noen noen forslag. Jeg har også hørt om en applikasjon som heter Nedlastinger (tror jeg), der man kan laste ned de fleste appsene fra App Store helt gratis. Finnes dette, eller har dere ellers noen tips? Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Den applikasjonen du lurer på der heter ikke Nedlastinger, og den er heller ikke lovlig å diskutere her på forumet iogmed at det går som piratkopiering. Kjøp heller programmer i AppStore! Har ikke spesielt mange apps å anbefale utenom de som er i "Featured" på cydia, Winterboard og sbsettings er must Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Var ikke klar over at det ikke var lov å diskutere dette her, så kan moderator vennligst stenge tråden. Edit: Ok, om ingen ønsker å stenge tråden, kan jeg heller bare endre den litt. Jeg fjerner litt av det første innlegget og gjør den om til dette: Hei, jeg har nylig jailbraket min iPod Touch, og leter derfor etter noen tøffe, og ikke minst nyttige apps fra Cydia. Jeg har lastet ned noe, men er på utkikk etter mye mer. Har noen noen forslag? Alle forslag av apps man bare MÅ ha er velkommen, samt andre nyttige og artige. Endret 13. mars 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hei igjen! Jeg fant et annet (lite) forum med en tråd om det samme som her. HER er linken til siden som har forumet og HER er link til tråden. Den er veldig kort da. Synd denne sidens forum er så lite aktivt, for den har virkerlig potensiale for de som er interessert! Endret 25. april 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå