Rhyth Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Har akkurat formatert pcen og lagt inn windows xp pro igjen, har lastet ned og installert drivere, men det ser ikke ut som de virker. Jeg kommer ikke på nett og har heller ikke noe lyd. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Edit: Løste seg ved at jeg installerte windows 2000, installerte driverene også oppdaterte til Xp. Endret 17. mars 2010 av Rhyth Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lastet ned og installert riktige drivere? Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Lastet ned og installert riktige drivere? Trodde egentlig det, men begynner jo snart å lure da Har lastet ned drivere herfra: Lenovo Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei. Du kan prøve å gjøre slik som jeg gjør at du gjør det igjennom Device Manager. Da slipper du å få med programvaren som følger med. Enkelte maskinvarer kan du ikke gjøre slik med så lett for noen maskinvarer krever tydligvis at man kjører exe fila. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvorfor søker du ikke bare opp ditt typenummer? Står på undersiden ved siden av serienummeret. F.eks på den jeg sitter med nå står det 2647-HTG, en T42p. Din burde ikke være så veldig ulik. Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hei. Du kan prøve å gjøre slik som jeg gjør at du gjør det igjennom Device Manager. Da slipper du å få med programvaren som følger med. Enkelte maskinvarer kan du ikke gjøre slik med så lett for noen maskinvarer krever tydligvis at man kjører exe fila. Har prøvd, men det går ikke. Er ikke noe nett i det hele tatt på pcen. Hvorfor søker du ikke bare opp ditt typenummer? Står på undersiden ved siden av serienummeret. F.eks på den jeg sitter med nå står det 2647-HTG, en T42p. Din burde ikke være så veldig ulik. Ganske enkelt fordi jeg ikke viste om det typenummeret, men skal sjekke ut det, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå