Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Driver problemer på Thinkpad T43

Anbefalte innlegg

Har akkurat formatert pcen og lagt inn windows xp pro igjen, har lastet ned og installert drivere, men det ser ikke ut som de virker. Jeg kommer ikke på nett og har heller ikke noe lyd. :dontgetit:

Noen som har peiling på hva som kan være galt?

Edit:

Løste seg ved at jeg installerte windows 2000, installerte driverene også oppdaterte til Xp.

Endret av Rhyth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Du kan prøve å gjøre slik som jeg gjør at du gjør det igjennom Device Manager. Da slipper du å få med programvaren som følger med. Enkelte maskinvarer kan du ikke gjøre slik med så lett for noen maskinvarer krever tydligvis at man kjører exe fila.

Lenke til kommentar

Hei. Du kan prøve å gjøre slik som jeg gjør at du gjør det igjennom Device Manager. Da slipper du å få med programvaren som følger med. Enkelte maskinvarer kan du ikke gjøre slik med så lett for noen maskinvarer krever tydligvis at man kjører exe fila.

Har prøvd, men det går ikke. Er ikke noe nett i det hele tatt på pcen.

Hvorfor søker du ikke bare opp ditt typenummer? Står på undersiden ved siden av serienummeret. F.eks på den jeg sitter med nå står det 2647-HTG, en T42p. Din burde ikke være så veldig ulik.

Ganske enkelt fordi jeg ikke viste om det typenummeret, men skal sjekke ut det, takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...