dan83 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 hei vet at usymetri kan oppstå under utviklingen hos en person(forster stadium) pgr av ytre påvirkninger som morens kost osv. Hormoner skal også spille en rolle visst nok Men det jeg lurer på er om usymetri også kan oppstå under oppveksten, som feks i puberteten? Jeg skulle ikke tro det, siden man har det utgangspunktet man ble født med og uansett åssen ytre påvirkninger man blir utsatt for, så vill man beholde denne symetrien? Skulle jo ikke tro at feks en helt fin rett nese skulle bli bitte litt skjev etter puberteten, siden personen ble ustatt for negative påvirkninger(miljøgifter osv)? Vet ikke om dette er det rette forumet å spørre slike spørsmål, men det kan jo hende det er noen her inne som vet noe om dette(noen leger?) Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, men det er i så fall bestemt av genene vil jeg tro. Ujevne bryster. Ene ballsteinen henger mer ned hos de fleste menn.. Sikkert mye mer. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Skjev rygg er veldig utbredt. Jeg har dette. Dette er noe som ikke synes for det blotte øyet, men det merkes Det med testikkelen; Det er meningen at ikke begge ligger på samme plass. De skal faktisk ligge litt over hverandre. Husker ikke hvorfor, men det er mulig det har med temperatur å gjøre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er gode grunner til at testiklene ligger litt over hverandre. For det første ville det blitt litt trangere mellom bena om testiklene lå side om side. Dessuten blir kjølingen bedre jo større den utvendige flaten (aka huden mot luft) er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå