Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips og erfaringer med kinky sex

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har lyst å prøve noe nytt innefor sexlivet vårt, og det ble dermed noe kinky med evt. sexleketøy innblandet. Problemet var bare at ingen av oss viste hvordan eller hva.

Jeg spør derfor etter tips/erfaringer fra folk der ute. Har dere tips til sexleketøy eller andre ting vi kan gjøre/bruke under sex'n for å få det litt kinky og annderledes en bare knulling. Vi vil prøve noe annet enn at jeg rir han, eller at han tar meg i forfra, bakfra og siden (Vanlig sex).

Jeg setter stor pris på dette, og vil helst ha folkets meninger og erfaringer isteden for å lese det på nettet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg setter stor pris på dette, og vil helst ha folkets meninger og erfaringer isteden for å lese det på nettet :)

How? Spør du andre brukere om private filmer? Well that's kinky. It's also kinky to make your own sextape and share it with us... laugh.gif

Lenke til kommentar

How? Spør du andre brukere om private filmer? Well that's kinky. It's also kinky to make your own sextape and share it with us... laugh.gif

Nå tenkte jeg kanskje litt mer på om hvis noen hadde gjort noe kinky at de kanskje kunne fortelle det da......men ja, lage en film er jo et alternativ.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...