Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og alkohol?

Gjest guuuuest19

Anbefalte innlegg

Gjest guuuuest19

Hei, får overnatting besøk i natt, men skal ut på byen med henne først. Man vet aldri, men jo ikke umulig at det skjer noe. Men jeg kan bli en smule nervøs i sånne sammenhenger, skjelve litt og sånt, kan ikke noe for det men skal prøve å holde meg så rolig som mulig. Det jeg vet er dog at jeg blir veldig beroligende av alkohol, men har også hørt noen skrekk historier at dette og sex ikke funker så bra..

Så mitt enkle spørsmål er, bør jeg holde godt tilbake på flaska idag, eller kan det hjelpe meg litt hvis det skjer noe etterpå, om jeg drikker meg litt over brisen men ikke dritings?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, drikk deg gjerne brisen, som du selv nevner, men ikke mye mer. Siden du er nervøs så vil nok alkoholen berolige deg litt, og det er jo fint ;)

De skrekkhistoriene du har hørt om er vel det å få ølpølse, med andre ord: å ikke få den opp. Det finnes også mange andre ulemper med fyllesex, men de gidder jeg ikke å skrive

Lenke til kommentar

Jeg dro ut til en jente en natt etter 20+ pils og noe vin, med andre ord var jeg pisse full. Men sexen gikk veldig bra. Hun var veldig imponert over hele greien, særlig med tanke på hvor full jeg var. Så det trenger ikke ødelegge.

Men alkohol dreper litt av følsomheten, så skal du drikke, ikke drikk deg for full.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...