1915 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 da nermer konftida seg for søstra mi og i den anledning har jeg lyst å gi henne iphone 3gs (tror det heter det, har veldig lite peiling på apple produkter) hun ønsker seg det så jeg har lyst å gi henne det. krav: eneste kravet er at den må være ulåst pga hun har kontantkort, slik at foreldrene mine ikke får en stygg regning jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt den så billig som mulig(ny, IKKE brukt på finn.no eller noe) skal være ny. har sett at det er 3 mpx kamera og 16 gb minne. har ikke så mye peiling. må også ha sånn gummi beskyttelses ting man kan ha på den så det jeg egentlig lurer på er hvor får jeg kjøpt iphone 3gs 16 gb ulåst så billig som mulig? tips om iphone mottaes med stor takk siden jeg ikke har store erfaringen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 djuice.no med djuice phone abb kjøp telefon + betal abb for 1 år + ring telenor for å få den opplåst. IKKE for å bryte abb blir ca 4300 for en 16GB totalt Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 nei! den MÅ være ulåst. men hva er abb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå