Roadrunner94 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) hei. jeg var på skolen og startet laptopen min og gjorde det vanlige, lekse, spill osv.... putselig så startet pcen med dumping av fysisk minne og skrudde seg av, jeg har prøvd å fiske problemet med å gjenopprette systemet og det virket som ar hjalp i ei lita stund til det samme skjedde, så tok jeg å gjeopprettet pcen helt. det virker som det funker nu er ikke helt sikker. veit noen om det kan være ramen eller harddisken? acer aspire 7736ZG er pcen. takk for alle svar. Endret 12. mars 2010 av BMWfan15 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Dumping av minne er prosessen som skjer ved BSOD (altså ikke selve problemet). Høres ut som sure minnesnusker, prøv å kjør minnetest. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) ok, kordan kjører jeg minnetest? Endret 12. mars 2010 av BMWfan15 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Last ned Memtest86 og lag enten en bootbar cd eller en bootbar diskett med Memtest86 på(Mener det ligger cd image på siden hvor du laster ned), boot fra dette mediumet og kjør memtest, la den gjerne stå og gå over natta. For at minnet skal regnes som bra så er 0 feil eneste akseptable resultat. Endret 12. mars 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå