Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fornøyd kunde hos Powertech

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg, og sikkert mange andre av dere her, sjekker alltid div. forum og andre sider for brukererfaringer før jeg skal kjøpe noe. I den sammenheng ønsker jeg å legge ut en liten post om en svært god erfaring med Powertech. Det er viktig at man ikke bare poster når man er misfornøyd. :)

Jeg var tidligere kunde hos Start.no (som nå er Powertech) og var stort sett fornøyd, men ble dessverre plaget med ustabilitet og dropp i hastighet, noe som gjorde at jeg bestemte meg for å bytte leverandør til Tele2.

Jeg fikk alltid god service hos Start.no (de sendte montører flere ganger til leiligheten for å se på problemet), men den lave hastigheten førte likevel til at jeg sa opp mitt abonnement hos dem. Nå som 12mnd. perioden med Tele2 var ferdig ble jeg likevel nysgjerrig på Powertechs VDSL-tilbud. Jeg sendte noen spørsmål til kundeservicen deres og fikk raskt gode og informative svar. Problemene med dropp i hastighet var nå løste og VDSL-linjen skulle kunne gi god hastighet både opp og ned. Jeg bestemte meg for å gå over til Powertech og kundeservice ordnet det fint.

Linjen er nå oppe å går og jeg har fin og stabil hastighet både opp og ned. Jeg vil absolutt anbefale Powertech til andre som tenker på å bytte leverandør. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...