Perre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei! Jeg, og sikkert mange andre av dere her, sjekker alltid div. forum og andre sider for brukererfaringer før jeg skal kjøpe noe. I den sammenheng ønsker jeg å legge ut en liten post om en svært god erfaring med Powertech. Det er viktig at man ikke bare poster når man er misfornøyd. Jeg var tidligere kunde hos Start.no (som nå er Powertech) og var stort sett fornøyd, men ble dessverre plaget med ustabilitet og dropp i hastighet, noe som gjorde at jeg bestemte meg for å bytte leverandør til Tele2. Jeg fikk alltid god service hos Start.no (de sendte montører flere ganger til leiligheten for å se på problemet), men den lave hastigheten førte likevel til at jeg sa opp mitt abonnement hos dem. Nå som 12mnd. perioden med Tele2 var ferdig ble jeg likevel nysgjerrig på Powertechs VDSL-tilbud. Jeg sendte noen spørsmål til kundeservicen deres og fikk raskt gode og informative svar. Problemene med dropp i hastighet var nå løste og VDSL-linjen skulle kunne gi god hastighet både opp og ned. Jeg bestemte meg for å gå over til Powertech og kundeservice ordnet det fint. Linjen er nå oppe å går og jeg har fin og stabil hastighet både opp og ned. Jeg vil absolutt anbefale Powertech til andre som tenker på å bytte leverandør. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Så bra du er fornøyd med PowerTech. Hvilken hastighet får du, og hvor langt er du fra sentralen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå