slettet_konto Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Noen som vet om det er noen hensikt å kjøpe Disney tegnefilmer på blu-ray eller kan jeg holde meg til DVD? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Animasjon er blant det materialet du ser den største skilnaden frå DVD til BD. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg mener det er ingen hensikt i å kjøpe de på DVD om du har mulighet til å kjøpe/se dem på Blu-Ray ... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Om du har TV, projektor el.l. som kan vise HD-materiale i HD-oppløsning så er Blu-ray mye bedre enn DVD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 ^ Dette gjelder forøvrig også sort/hvit-filmer. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Helt enig Egil. Casablanca ser helt fantastisk ut på BD OT: Ingen tvil om at animasjon er det som tar seg aller best ut på BD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå