Ebeneser Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 var det våpenet som ble brukt til å begå mest drap i fjor? Lenke til kommentar
wilberforce Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Antakelig ikke. Og hvis du tror det: Kilde, eller er dette enda en påstandene som det kun eksisterer bevis for på en spekulativ url evt. fra dine "objektive" erfaringer? Slik vi har diskutert tidligere. Endret 12. mars 2010 av wilberforce Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Antakelig ikke. Og hvis du tror det: Kilde, eller er dette enda en påstandene som det kun eksisterer bevis for på en spekulativ url evt. fra dine "objektive" erfaringer? For min del er det uverifiserbare rykter enda, jeg lurer bare på om noen andre har informasjon, det er jo et spørsmålstegn der som du sikkert ser. Forundrer meg ikke om det er sant for å si det slik Lenke til kommentar
wilberforce Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvor har du fått ryktene fra? Hvor pålitlige er kildene? Hvis vi vet hvor ryktene kommer fra kan vi letter se hvorvidt det er noe hold i de eller ikke, slik at vi vet om spørsmålet bør undersøkes nærmere istedet for å forkastes. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvorfor i huleste skulle UDI dele ut knivsett til flyktninger? :S Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Et raskt google søk vil avsløre at det har tidligere vært hendelser med kniver utlevert av udi, knivene er inkludert i en "startpakke" flyktninger får når de kommer til landet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Legg ut en link da. Har aldri hørt om dette før, og hvis det skulle stemme så hadde det vel vært store oppslag om dette i diverse medier. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Google UDI knivsett f.eks. Det hersker vel ingen tvil om at UDI faktisk leverer ut kniver til flyktninger? eller er dette en praksis de har sluttet med grunnet "uheldige" hendelser? Noe gammel link, men den bekrefter at UDI har hatt som praksis å levere ut kniver. http://www.webavisen.no/artikkel/358251/vil-fjerne-udi-kniv.htm Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tråden fikk en liten pause for opprydning. Prøv å holde dere saklige og et generelt tips i diskusjoner er å kunne underbygge påstander med kilder Fortsett å rapportere hvis tråden beveger seg ut på tynnere is! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Google UDI knivsett f.eks. Jeg gjorde det, og fikk opp nøyaktig to linker. En fra et annet forum der noen postet samme udokumenterte rykte, og en som ikke hadde noe med saken å gjøre. Er det noe du har prøvet med større hell? Uten kilder er dette bare ryktespredning. Det hersker vel ingen tvil om at UDI faktisk leverer ut kniver til flyktninger? eller er dette en praksis de har sluttet med grunnet "uheldige" hendelser? Knivene er et sett (visstnok fra Ikea etter anbud) som er en del av flyktningenes startpakke fra UDI, sammen med sokker og sengetøy. De må jo få smøre seg brødskiver som andre folk. Geir Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Men da burde vi i det minste ta litt lærdom av dette og gi dem kniver som håndtaket knekker på om de begynner å bruke dem som stikke eller fektevåpen. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Kan vi ikke i det minste være litt strengere med dem? Legg ut en link da. Har aldri hørt om dette før, og hvis det skulle stemme så hadde det vel vært store oppslag om dette i diverse medier. Norsk presse er så kontrollert som du får det, aldri i livet om de hadde rørt ved noe som er såpass ødeleggende for Jonas Gahr Støres kjæledegger, hans "nye vi". Om dette var tilfellet så ser jeg på det som en selvfølge at Dagbladet, vg, aftenposten og alle lignende som er underlagt edda media ikke hadde rørt ved saken. Man kan ikke gi de som er mot innvandring såpass sterke argumenter. Endret 14. mars 2010 av Ebeneser Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Forumet er underlagt Edda Media, allikevel får du poste det her... Geir Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva er dette for en tråd? Folk trenger vel kniver for å lage mat, om de heter Ivar eller Abdullah. Eller kanskje trådstarter synes man skal sette flyktningene i bur og hive bananer til dem? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Forumet er underlagt Edda Media, allikevel får du poste det her... Geir Heh, jeg har brukt en god del av martyrpoengene mine allerede så det er ikke sikkert at det vedvarer. Men om man ønsker at folket ikke skal oppnå en høyere konsensus så er det jo et hav av metoder man kan benytte seg av på denne plattformen, det kan jo ikke sammenlignes helt og fullt ut med Dagbladet og Vg. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hva er dette for en tråd? Folk trenger vel kniver for å lage mat, om de heter Ivar eller Abdullah. Eller kanskje trådstarter synes man skal sette flyktningene i bur og hive bananer til dem? Hehe, ja det var akkurat det jeg tenkte, jeg tenkte at vi kunne sette dem på trygg avstand ute i skauen i kulda, så kunne du personlig få jobben som banankaster. Du skjønner, jeg er et monster av dimensjoner. Endret 14. mars 2010 av hernil Flettet to innlegg Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Man kunne heller ha gitt dem penger slik at de kan kjøpe et eget knivsett.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kan vi ikke i det minste være litt strengere med dem? Legg ut en link da. Har aldri hørt om dette før, og hvis det skulle stemme så hadde det vel vært store oppslag om dette i diverse medier. Norsk presse er så kontrollert som du får det, aldri i livet om de hadde rørt ved noe som er såpass ødeleggende for Jonas Gahr Støres kjæledegger, hans "nye vi". Om dette var tilfellet så ser jeg på det som en selvfølge at Dagbladet, vg, aftenposten og alle lignende som er underlagt edda media ikke hadde rørt ved saken. Man kan ikke gi de som er mot innvandring såpass sterke argumenter. Norsk presse er ikke redd for staten, norsk presse er redd for annnonsører og eiere. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå kan de vel få tak i kniver på dagen uansett, så det betyr jo lite. Det verste er at de får ting gratis som de ikke har krav på. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå kan de vel få tak i kniver på dagen uansett, så det betyr jo lite. Det verste er at de får ting gratis som de ikke har krav på. Har du noen eksempler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå