xibriz Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har en windows 7 x64 maskin, filene som nå omtales er sannsynligvis lagret med windows XP x86. Når jeg høyreklikker på mappen rapporterer den: Inneholder 230 filer, 2 mapper Men når jeg går inn i mappen finner jeg bare en mappe som inneholder en mappe.. ingen filer. Jeg har slått på "vis skjulte filer og mapper". Jeg har også prøvd å skjule hovedmappen, å deretter fjerne skjulingen og valgt at dette skal endres på alle undermapper og filer. Jeg har også prøvd DIR i terminal, men ingen resultat. Kan det hende at filene faktisk ikke finnes? eller er det bare jeg som ikke finner de? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kjør chkdsk ... (Høyre-klikk på drive/partisjon, velg Properties, Tools ..) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Takk for tipset. Jeg har nå prøvd dette, men situasjonen er den samme. Andre forslag? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det kan være at du har mistet tillatelser eller noe. Sjekk at brukeren din har "List folder contents" tillatelse. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Kanskje det er pga. at jeg fjernstyrer maskinen? Får ikke opp "Sikkerhet"-tabben Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kanskje "hide protected operating system files" er skrudd på? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Ja det var skrudd på, å dette var løsningen De filene ser ut til å være bilder som har blitt brukt utpå mappen eller noe slikt... da vet jeg det Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Da er vel filene flagget som system-filer. Hvis de er bilder så skal de vel ikke være det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå