Gå til innhold

Apple iBook eller Powerbook 12"?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer å kjøpe meg en Apple iBook eller Powerbook 12" (evt. iBook 14,1"). Problemet mitt er at jeg egentlig ikke vet hvem av de jeg skal velge. Jeg har ikke så alt for mye penger (hvem har vel det?) og vil holde kostnadene nede.

Hvor stor forskjell er det på ATI Mobility Radeon 7500 og NVIDIA GeForce4 420 Go?

Vil foreksempel Warcraft III kjøre bra på en iBook med ATI Mobility Radeon 7500 og 256MB RAM?

Ellers kommer jeg til å bruke maskinen til bildebehandling (Photoshop), DVD og skriving.

Tror jeg har blitt forelsket i Apples notebooks.

Ivar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for 12" powerbook, uten tvil, spesielt nå som prisen har sunket! :yes:

Geforce 420go er litt bedre enn ati7500, men 12" powerbook er mye bedre til spill enn en ibook.

Gå for powerbook'en, uten tvil.

Du bør ha mer enn 256mb ram uansett om du velger ibook eller powerbook.

Ekstra ram kjøper du på komplett.

Lenke til kommentar

Takk skal dere ha. Vet enda ikke hva jeg skal velge. Har noen uker på meg før jeg får penger nok uansett. Gleder meg. Er det ingen negative sider ved 12" powerbook?

hvordan kjører warcraft III i 1024x768 på ibooken?

Lenke til kommentar
Takk skal dere ha. Vet enda ikke hva jeg skal velge. Har noen uker på meg før jeg får penger nok uansett. Gleder meg. Er det ingen negative sider ved 12" powerbook?

hvordan kjører warcraft III i 1024x768 på ibooken?

Hvis du kan vente så vil jeg absolutt anbefale deg å vente til slutten av denne måneden, for da er det stor sannsynlighet for at nye powerbook'er vil bli lansert.

Mulig en 1ghz 12" powerbook.

Eller kanskje en ibm 970 prossessor? :D

Warcraft 3 går helt fint med alle instillingene på "high" på 12" powerbook'en min.

På ibook'en vet jeg ikke helt, mange på internett sier det hakker selv om de tar innstillingene på low, med deres ibook'er.

Jeg ville nok satset på en powerbook hvis du vil at warcraft 3 skal gå bra.

Men som sagt, hvis du kan vente noen uker, gjør det! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...